Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
monkey killer 

Wiek: 29
Posty: 2
Skąd: Pielaki
Wysłany: 2010-12-05, 20:03    Zamiast podciągów wychodzi mi pisk

Jestem nowy na forum i początkującym graczem więc po pierwsze witam :D
Teraz przejdźmy do mojego problemu..
2 dni temu kupiłem Hohnera Blues Band. Nauka idzie mi dosyć szybko więc chciałem spróbować podciągów, ale w ogóle mi to nie wychodzi. Robię wszystko tak jak większość ludzi pisze, ale wychodzi mi tylko pisk, nic więcej :( Co robić zatem??
I jeszcze jedno pytanie: czy pomęczyć się na obecnej harmonijce czy przerzucić się na np. Special 20?
_________________
"Muzyka to twarz Boga"
- John Frusciante
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Giero 

Posty: 3
Wysłany: 2010-12-05, 20:10    Odp: Zamiast podciągów wychodzi mi pisk

A ile się uczyłeś??
_________________
Kobieta jest jak harmonijka. Jeśli ją dobrze dmuchasz będzie ci dobrze grała :D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
monkey killer 

Wiek: 29
Posty: 2
Skąd: Pielaki
Wysłany: 2010-12-05, 20:26    Odp: Zamiast podciągów wychodzi mi pisk

Podciągów uczę się 2 dzień, harmonijkę mam od 4, źle napisałem :P
_________________
"Muzyka to twarz Boga"
- John Frusciante
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
+adamg53

Posty: 1149
Otrzymał 82 punkt(ów)
Wysłany: 2010-12-05, 20:48    Odp: Zamiast podciągów wychodzi mi pisk

"Robię wszystko tak jak większość ludzi pisze, ale wychodzi mi tylko pisk".
Jedeni nauczą się obnizania po tygodniu inni nigdy, ale jak pytasz o zmianę harmonijki to jestem za, to na czym grasz to kaszana.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Soban

Posty: 31
Otrzymał 1 punkt(ów)
Wysłany: 2010-12-08, 16:15    Odp: Zamiast podciągów wychodzi mi pisk

http://www.seydel1847.de/...76&Locale=en_GB