Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
mat21jar 


Wiek: 31
Posty: 92
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2010-07-04, 22:10    Blues dla Ciebie

Na harmonijce nie gram jakoś długo, ale coś tam przynajmniej w mojej ocenie pojąłem. Zaznaczam [u]coś tam[/u] :) Nagranie powstało w związku z tym, że kiedyś musi być ten pierwszy raz. Ale co ważniejsze dla mnie to opinie na temat tego nagrania. Jestem samoukiem, na żadnych warsztatach czy harmonijkowych koncertach nie byłem. Nikt ze znajomych także nie gra na harmonijce więc liczę na komentarze, mogące pomóc mi w zauważeniu moich błędów i ich poprawie. Z góry dzięki za wysłuchanie i skomentowanie. Harmonijka to Special 20 + zwykły komputerowy mikrofon w plastikowej butelce od coli co w połączeniu z głośnikami komputerowymi 5.1 całkiem nieźle brzmi, jeśli można tu mówić o brzmieniu. Pozdrawiam Mateusz.

NAGRANIE TUTAJ
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
lowca_makaronow


Posty: 26
Otrzymał 1 punkt(ów)
Wysłany: 2010-07-04, 22:42    Odp: Blues dla Ciebie

Grasz lepiej niż ja, to pewne:) Koledzy fachowcy się wypowiedzą w kwestiach "technicznych" grania a ja mogę od siebie powiedzieć tyle, że starałbym się na Twoim miejscu dodać grze więcej "plastyczności". Graj melodię, motywy - frazy. Z dźwięków trzeba składać zdania, które tworzą Twój muzyczny tekst. Baw się różnymi rytmami i dynamiką, przecież niektóre dżwięki gra się głośniej, inne ciszej, wtedy nie ma nudy. Pozdro.
_________________
Major pentatonics will not work in minor keys! ...unless you are Mr. B.B. King...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 28
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2010-07-04, 23:18    Odp: Blues dla Ciebie

Podpisuję się pod wypowiedzią [b]lowca_makaronow[/b].