Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
FuFulu 

Posty: 20
Otrzymał 2 punkt(ów)
Wysłany: 2010-07-02, 22:47    Wibratto na Tonque blocking

Czy ktoś mi pomorze jakieś porady czy uczyć sie z przepony lub jakies łatwiejsze . Czy da sie to wykonać dla zwykłego śmiertelnika :) . :P
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
KatuzaR 


Wiek: 32
Posty: 319
Otrzymał 29 punkt(ów)
Skąd: Kryry
Wysłany: 2010-07-03, 14:36    Odp: Wibratto na Tonque blocking

Jako że nikt się nie wypowiada, ja się postaram coś poradzić. Z góry mówię, nie gram TB i nie znam się na tym dobrze, ale pomysł z przeponą to chyba najlepsze rozwiązanie "buziowe". Zawsze można też robić ręczne, ale wiem że to nie to co tygryski (i harmonijkarze) lubią najbardziej.

KatuzaR
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
FuFulu 

Posty: 20
Otrzymał 2 punkt(ów)
Wysłany: 2010-07-03, 16:10    Odp: Wibratto na Tonque blocking

Wiem że Profesor Bart Łęczycki wie coś o tym i Profesor Cielak . Może ktoś oprócz nich wie coś o tym . Ale dziękuje ci . :viva:
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2010-07-03, 16:17    Odp: Wibratto na Tonque blocking

Na dobrą sprawę wystarczy umieć jakiekolwiek vibratto i TB, jedno na drugie nie ma wpływu. Ale co do porad jak nauczyć się samego vibratto to już na forum jest ale dodam, że po prostu trzeba ćwiczyć i próbować, idealnego przepisu na to nie ma :)
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
FuFulu 

Posty: 20
Otrzymał 2 punkt(ów)
Wysłany: 2010-07-03, 20:45    Odp: Wibratto na Tonque blocking