Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
stempel-89

Posty: 2
Wysłany: 2010-04-21, 22:48    Swan Blues Semi-Pro H-BSP

Witam serdecznie. Jestem nowy na tym forum, konto założyłem 3 minuty temu kiedy po rozmowie na gg z przyjacielem przypomniało mi się że w dzieciństwie byłem fanem Pana Sławka Wierzcholskiego a mianowicie jego programu który ówcześnie był emitowany w TVP:D Jednak nie wiedziałem jak on się nazywa (ale nie gniewajcie się o to) więc wpisałem w wujku google "ojciec polskiego bluesa" i pudło. Kolejna próba to było: "ten od bluesa" i wyświetliło się jego zdjęcie więc od razu wiedziałem że to jego szukam i tak oto zachciało mi się spełnić marzenie z dzieciństwa (teraz mam 21 lat) i zacząć zapitalać na harmoszce jak Pan Sławek. Jestem biednym studentem i mam takie pytanie czy na początek taka taniutka harmoszka może być? http://allegro.pl/item999...ajszybciej.html

Możecie podać jakieś przykłady e-booków czy czegoś takiego dla samouka?
P.S. Jeśli napisałem nie w tym dziale to sorry ale jestem użytkownikiem od 10 minut ;p
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Bania


Posty: 14
Wysłany: 2010-04-21, 23:47    Odp: Swan Blues Semi-Pro H-BSP

Odradzam tą harmonijke ,już lepiej dołóż pare złotych i kup sobie Hohner Bluesband albo Silverstar . Też niezbyt dobre ale na początek jak najbardziej mogą być.

Jeśli chodzi o samouczk na necie to jest ich pełno .Nie wiem co do e-booków , sam na początku raczej korzystałem z lekcji różnych autorów na youtube i książek .

Poszperaj też na forum . Na pewno znajdzesz tu dużo rad no i w dziale sprzęt opinie na temat harmonijek .Powinno pomóc na poczatek.
Ostatnio zmieniony przez Bania 2010-04-21, 23:51, w całości zmieniany 2 razy  
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Harry 


Wiek: 32
Posty: 984
Otrzymał 40 punkt(ów)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-04-21, 23:48    Odp: Swan Blues Semi-Pro H-BSP