Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
aga11 


Wiek: 28
Posty: 8
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-02-21, 18:24    Hohner Golden Melody C vs Hohner Anniversary 150th C vs Hohner Special 20 C

To mój pierwszy post na tym forum, choć przyglądam się od pewnego czasu ;)
Mam pytanie do doświadczonych "harmonijkarzy". ja swoją przygodę z tym instrumentem chcę dopiero zacząć (choć gram od kilku lat na gitarze klasycznej i akustycznej), więc:

która harmonijka będzie najlepsza? biorąc pod uwagę to, że chcę zacząć grać, wytrzymałość i barwę dźwięku:

- Anniversary 150th
- Golden Melody
- Special 20
(w grę wchodzi tylko tonacja C)

PS: wiem, że podobne wątki pojawiały się na forum, lecz nie dostałam ostatecznej odpowiedzi
pozdrawiam i dziękuję ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Harry 


Wiek: 32
Posty: 984
Otrzymał 40 punkt(ów)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-02-21, 19:41    Odp: Hohner Golden Melody C vs Hohner Anniversary 150th C vs Hohner Special 20 C

Nie wiem,
Ja tylko tak teoretycznie
ale wydaje mi się że najlepiej
spośród wszystkich "Plastików"
zabrzmi właśnie to "plastikowe szkło" z którego jest anniversary zrobione :)
Ale, może wypowie się ktoś kto lepiej się zna :)
Zwłaszcza że anniversary najdroższa :)
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Blake 


Wiek: 31
Posty: 183
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-02-21, 20:42    Odp: Hohner Golden Melody C vs Hohner Anniversary 150th C vs Hohner Special 20 C

Kupuj co wolisz ;)

Ja bym się na Twoim miejscu zastanawiał nad Special 20, a Anniversary 150th

Powiem Ci tak: obie są dobre, jeżeli chodzi o naukę, więc kup co wolisz.