Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
CCCP

Posty: 3
Wysłany: 2010-02-02, 16:05    Typy harmonijek - pytanie

Witam! Otóz planuję zakup harminijki ustnej i póki co jestem laikiem pod tym względem. Mam zatem pytanie - wygrzebałem dwa rodzaje harmonijek - jeden to taki klasyczny z ośmioma otworami przedzielonymi grubymi odstępami zaś drugi to 16 małych otworów u góry i na dole niemal bez przerw. Która lepsza?> Czym się różnią? Dziękuję z góry za odpowiedź.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aeroarte 


Posty: 663
Otrzymał 37 punkt(ów)
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2010-02-02, 17:04    Odp: Typy harmonijek - pytanie

Poczytaj sobie i wtedy będziesz wiedział więcej http://customharmonicas.art.pl/artykol.htm
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Landerw 


Wiek: 33
Posty: 300
Otrzymał 9 punkt(ów)
Skąd: Gda
Wysłany: 2010-02-02, 17:09    Odp: Typy harmonijek - pytanie

[quote="CCCP"]Która lepsza?> Czym się różnią[/quote]Najlepiej wstaw ich fotki, bo tak z opisu to ciężko może być. Ta druga to zapewne typ tremolo albo oktawowa; zaś pierwsza to bym obstawiał... hmm nie wiem sam co może być 8-kanałowe - może jakaś mniejsza wersja standardowej (?).

A teraz do sedna tematu: tutaj większość osób poleci Ci standardową harmonijkę tzw. bluesową 10-cio kanałową w stroju Richtera (i robię tak i też ja) :P A jakie modele najlepsze na początek to już sobie można przeczytać na forum bo o tym mnóstwo :) Raczej na początek zajmij się właśnie taką harmonijką bo jeśli chodzi o te co wymieniłeś to są bardzo mało popularne i jest bardzo mało materiałów do nauki na taki instrument za to na 10-cio kanałówkę jest sporo :) A pozatym ogarnij to forum bo w temacie harmonijek dla początkujących było napisane już chyba wszystko :P
_________________
Podpis - dozwolona ilość znaków: 100
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
CCCP

Posty: 3