Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
goszki

Posty: 1
Wysłany: 2010-01-17, 12:17    [Silver Star C] Kanał drugi wdech - brak dźwięku

Cześć. Jestem zupełnym laikiem i dopiero zaczynam zabawę z harmonijkami. Oczywiście Silver Star C ;]
Pojawił się u mnie problem z, jak widzę słynnym już, kanałem drugim na wdechu. Problem jest dosyć poważny, bo zupełnie zezgonował :razz: (nie słychać nic). Khem, wiem że to może być sprawa techniki, praktyki, etc, tyle że już sobie na tym kanale pociągałem i wszystko ładnie grało. Potem dźwięk robił się jakby coraz bardziej przytłumiony, na przykład jak robiłem wdech (1 2) to jedynka zupełnie dominowała, dwójki nie było słychać. A dziś rano... cóż, pociągnąłem odrobinę mocniej... i nastała cisza zupełna. Choćbym nie wiem jak ciągnął, słabiej, silniej, dynamiczniej, delikatnie, nic, nic, zupełna martwota.
No więc, czy sprawa jest do uratowania?

A z drobiazgów...
Bywają problemy również z 1. Na wydechu czasem nie za bardzo chce zacząć wydawać dźwięk, dopiero po dłuższej chwili. Czasem pojawia się.. hmm .. takie "kaszlnięcie"?
Problemy z wyższymi otworkami, trzeba mocno ciągnąć, niewiele słychać.
No i denerwujący długi czas narastania dźwięków (?). Trzeba ciągnąć/dmuchać jakiś czas by dźwięk zabrzmiał w pełni. Jedynie 3,4,5 reagują szybko.
Coś da się z tym zrobić? (no, poza 'kup lepszą', conie) ;]

aha, no i sorry za laicczyznę
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
beniamin82 


Wiek: 42
Posty: 59
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Zielina (Krapkowice)
Wysłany: 2010-01-17, 13:07    Odp: [Silver Star C] Kanał drugi wdech - brak dźwięku

[quote="goszki"]Coś da się z tym zrobić? (no, poza 'kup lepszą', conie) ;] [/quote]

Przypuszczam że niestety nic.... ja po tygodniu wybrałem się do sklepu, po lepszą.
Ale są lepsi fachowcy ode mnie. W tym tygodniu mam zamiar uszczelnić Silver Stara woskiem pszczelim. Odezwę się jeżeli się uda.