Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
pawlik1992

Posty: 2
Wysłany: 2010-01-08, 16:19    Hohner Pro Harp MS - Na wdechu 7-10 nie brzmi dobrze

Witam. Mam pewne pytania. Nie znam się za bardzo na harmonijkach... Dopiero zaczynam z nimi swoją przygodę. Kupiłem sobie niedawno harmonijkę Hohnera Pro Harp MS w tonacji C. Wszystko było dobrze lecz po dłuższym graniu (jednorazowym) przestała mi wydawać ładne dźwięki na wdechu 7 8 9 10. Rozkręciłem ją i próbowałem jakoś poodginać stroiki. Była poprawa. Niestety po odłożeniu harmonijki i ponownym graniu efekty są gorsze... Próbowałem delikatnie jakimś papierem ściernym z bardzo małym grysem jakoś ją nastroić na tych kanałach ale wydaje mi się że zrobiłem jeszcze gorzej choć w ogóle nie słychać różnicy między dźwiękami... (moim niedoświadczonym uchem) I tu moja prośba... Proszę mi poradzić co mam w takim wypadku robić? Czy jest jakiś sposób na dogięcie idealnie tych stroików tak aby nie było ciężko ciągnąć na kanałach a zarazem żeby wydawała ładny dźwięk? Czy muszę oddać ją gdzieś gdzie mi ją 'nastroją' ponownie? Jeśli tak to gdzie jest taki punkt czy też ile to może kosztować? Z góry dziękuję za odpowiedź i proszę o wyrozumiałość.
Z pozdrowieniami z Wrocławia - Paweł
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Pulatom 


Wiek: 34
Posty: 781
Otrzymał 72 punkt(ów)
Skąd: Czerwona Woda
Wysłany: 2010-01-08, 17:49    Odp: Hohner Pro Harp MS - Na wdechu 7-10 nie brzmi dobrze

Jako takich punktów naprawy harmonijek nie ma. Jak jesteś z Wrocka to ja mógłbym ją zobaczyć, jak jej jeszcze nie wykończyłeś to może uda mi się coś z tym zrobić ;) . Jeśli jesteś zainteresowany to pisz na mejla albo gg.
Pozdro
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2010-01-08, 21:48    Odp: Hohner Pro Harp MS - Na wdechu 7-10 nie brzmi dobrze