Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor
Wiadomość
Revel

Posty: 2
Wysłany: 2010-01-03, 18:24    Początek..

Witam, otóż od dość dłuższego czasu zastanawiam się nad nauką gry na harmonijce. Zatem, nachodzą również plany kupna owej harmonijki.
Wyczytałem, że do nauki najlepsze są harmonijki diatoniczne w tonacji 'C'. Szukałem w internecie 'ciekawych' (tanich, gdyż mam tylko 15 lat i wiele pieniędzy nie mam, więc wyznaczyłem sobie limit do 50 zł.) propozycji, znalazłem tylko jedną, która sprawiała mnie dość dobre wrażenie(TRAVELLER HOHNER), lecz i tak nie mam doświadczenia, zatem nie zamierzam ryzykować.

Chciałbym poprosić, aby przedstawił ktoś tu kilka harmonijek, których ceny sięgają co najwyżej 50 zł.

Pozdrawiam.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2010-01-03, 18:30    Odp: Początek..

Od 50zł są w zasadzie 2 przedziały, nie ma nic około 50zł za wyjątkiem Hering Free Blues. Tak więc.. albo kupisz coś za 2 dychy i się zniechęcisz do grania albo coś za 7 albo 8 dyszek. Może warto cierpliwie dozbierać troszkę i kupić harmonijkę za 70 albo 80zł, na której będzie Ci się bardzo dobrze grało. Co do hohner traveller to to samo co Silverstar, czyli bardzo przeciętna harmonijka a nawet utrudniająca wiele technik.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2010-01-03, 18:32    Odp: Początek..