Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Belzie23 

Wiek: 31
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-05-31, 18:19    Od czego zacząć...?

Wczoraj kupiłem Lee Oskara w tonacji C. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o gre na harmonijce. Problem jest w tym iż nie wiem od czego zacząć. Co najpierw ćwiczyć itd. Sorry jesli juz byl taki temat ale cos nie mogłem znaleść :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
michu 


Wiek: 29
Posty: 164
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-06-01, 17:36    Odp: Od czego zacząć...?

Cześć
Najpierw ćwicz grę jednym dźwiękiem czyli ustaw usta na np. 4 kanale dmuchnij odsuń harmonijkę od ust i znowu przystaw do kanału 4 tak aby dmuchać tylko w jeden kanał i inne żeby się nie odzywały odsuń przysuń dmuchnij itd. itd. Później możesz zająć sie prostymi melodyjkami np. When the saints go marching in albo plonie ognisko w lesie lub wlazł kotek na płotek :D (patrz harppedia (u góry)). Potem zabierz się za zagrywki (napisz do mnie prywatną wiadomość to Ci podyktuje kilka). A potem czekają Cię podciągi... (http://www.harmoszka.com/topics8/technika-podciagi-vt122.htm dobra lekturka :P ). No to na razie tyle na początek. :P
pozdrawiam ;)
_________________
Pozdrawiam :harp:
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Marian 


Wiek: 34
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-06-06, 14:26    Odp: Od czego zacząć...?

michu to może podyktuj od razu kilka zagrywek tutaj, od razu ja skorzystam;]
pozdor
_________________
"Wherever I go, with whomever I go may I see myself as less than all others, and from the depth of my heart may I consider them supremely precious"
Tenzin Gyatso, 14th Dalai Lama
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
michu 


Wiek: 29
Posty: 164
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-06-07, 19:48    Odp: Od czego zacząć...?

(x) - kanał x na wdechu
x - kanał x na wydechu
to tak dla jasności :)

(1)2(2)(3)(4)
3(3)4(3)(2)