Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Boomber

Posty: 3
Wysłany: 2009-12-03, 14:46    [Pytanie] Chińszczyzna za 5zł

Witam!!!
Chciał bym obalić trochę mit sprzetu. Mianowicie uczyłem się grać na "golden Bird" Produkcji chińskiej (koszt około 8zł), Ale była ona w tonacji, która przy grze, przypominała istne "Wieś Party". :D Jednakże nauczyłem się grać na niej "Bystrą wodę", "Głęboką studzienkę" "cichą noc" itp. Wszystko Brzmiało przyzwoicie, Dzisiaj kupiłem Harpa (made in china :razz: ) "Bee" Takie Belegówno. Skala mi się bardzo podoba, Wychodzą ładne podciągi, Blues Jako-tako. Gram od około 1,5 roku i mam zamiar kupić coś lepszego. Chciałem Napomknąć ze obie te Harmoszki są 16-sto kanałowe, z tym że ta "bee" ma 24 stroiki a "golden bird" bodajże 48. Na "bee" gra mi się o wiele lepiej. Zaczynam poważnie myśleć o grze na Harmoszce, Więc proszę o rade: Jaka Była by dla mnie najlepsza? Za Pomoc Daje punkcik :D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Pulatom 


Wiek: 34
Posty: 781
Otrzymał 72 punkt(ów)
Skąd: Czerwona Woda
Wysłany: 2009-12-03, 15:13    Odp: [Pytanie] Chińszczyzna za 5zł

Jak chcesz kontynuować na tremolo, to proponuję Hohner Golden Melody Tremolo (40 kanałów). Jeśli interesuje Cię zakup 10 kanałowej, to najlepiej by było żebyś przejrzał dział "sprzęt", albo skorzystał z opcji "szukaj" (drugi przycisk od lewej w panelu pod logo forum na górze strony) :] .
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Blake 


Wiek: 31
Posty: 183
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-12-03, 19:38    Odp: [Pytanie] Chińszczyzna za 5zł

Hmmm nie napisałeś tego posta też w innym temacie?? Bo jakieś deża wi (nie wiem jak to się pisze w oryginale) mam :D

[color=#0900FF]"deja vu" się pisze. Maciek Draheim[/color]
_________________
"Shinobi, który nie przestrzega zasad jest nazwany śmieciem"
Dodaj punkt autorowi tego posta