Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Sojek 


Wiek: 44
Posty: 9
Skąd: Warszawa/Manchester
Wysłany: 2009-11-14, 20:35    Stary Blues Harp

Witam,

2 tygodnie temu wygrzebałem z szafy harmonijkę Blues Harp MS w tonacji C. Kupił mi ją ojciec ~ 7 lat temu, poćwiczyłem 2 tygodnie, odłożyłem i do tego czasu leżała beztrosko. "Pech" chciał że tydzień temu dostałem jako prezent harmonijke Hohner Marine Band Crossover. Jako że jestem totalnie początkujący nie chciałbym jej zniszczyć wiec chcialbym wiedziec czy domowymi sposobami mozna ocenic czy moj stary Blues Harp wciaz nadaje sie do uzycia, czy moze jest rozstrojona, bo dla poczatkujacego nie ma nic gorszego niz granie na rozstrojonej harmoszce.

Z gory dziekuje za pomoc.
Sojek
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2009-11-14, 20:39    Odp: Stary Blues Harp

http://harmopoint.com/index.php/harmonica-virtuel

Tutaj masz wirtualną harmonijkę. Klikasz na kanały, wdech/wydech, rób to samo na tym blues harpie, jak będzie się wszystko zgadzało, to znaczy, że nie jest rozstrojona. Może wystąpić rożnica na drugim kanale, jeśli jesteś początkujący, reszta powinna grać tak samo.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-11-14, 21:56    Odp: Stary Blues Harp

Od samego leżenia w szafie nic poważnego nie powinno się jej przytrafić. Harmonijki nawet po 30 latach mogą poprawnie grać (jak moja Chordomonica II). Poza tym, gratuluję Crossovera, to naprawdę znakomity sprzęt!
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Raager