Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
kalu128 

Posty: 28
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-21, 19:36    Koncertowanie...

hej wszystkim! Mam pewne pytanko: w co trzeba się uzbroić jesli chchialbym grac w jakims zespole?(jestem zielony jesli chodzi o rozne mikrofony itp). A dostałem od znajomych propozycje gry w zespole,wiec mysle ze moglbym sie wiele nauczyc.
Sorki jesli ten temat był juz gdzies poruszany. ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2009-09-21, 19:45    Odp: Koncertowanie...

Był już pare razy ale w sumie nikt chyba nie zaczął od podstaw, co jest potrzebne itp. Na pewno musisz mieć wzmacniacz, najlepiej combo gitarowe, które przebije się przez resztę zespołu. Jeśli w trio, bez perkusji to 10-15W starczy, jeśli z perkusją to 30W conajmniej, jeśli macie koncertować to 50-60W. Z takim wzmacniaczem zwykle używa się mikrofonów specjalnych do harmonijki. Ewentualnie jeśli zespół dysponuje nagłośnieniem "ogólnym" wystarczy Ci tylko mikrofon wokalowy ale jeśli chcesz grać z takim przesterem jak w bluesie chicagowskim dobrze mieć specjalny mikrofon, o tym już w innych tematach na forum. A jeśli wystarczy Ci szybka odpowiedź to: Shure Green Bullet albo współczesne wersje (drogi, około 600zł) Hohner Bluesblaster (coś koło 500zł), Blackedge Junior (około 200zł) albo superlux d112 (około 300zł).
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-09-21, 20:01    Odp: Koncertowanie...