Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
lowca_makaronow


Posty: 26
Otrzymał 1 punkt(ów)
Wysłany: 2009-07-19, 09:18    Odp: [Pytanie] Początki...

Też jestem początkujący. Mam Marine Band firmy Hohner. Mieści się w Twoich funduszach i jest bardzo spoko. Miałem kiedyś tańszą, ale na marince nauka dużo szybciej mi idzie. Wyjściowa tonacja, od której się zaczyna to C.

>>>

W sumie to niegłupi pomysł, żeby ktoś napisał i arta o harmonijkach dla początkujących. Z przedziałami cenowymi i konkretnymi opiniami na temat każdej. Nie byłoby wtedy takich topiców. Ale ja nie napisze, bo się nie znam, mam nadzieje, że ktoś pro z forum podchwyci i coś takiego w walnej chwili skrobie.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
brus217 

Posty: 11
Skąd: N-c
Wysłany: 2009-07-19, 09:20    Odp: [Pytanie] Początki...

Zauważ że nie pytam jak inni ogólnie tylko chodzi mi o konkretny rodzaj melodii

[ Dodano: 2009-07-19, 10:21 ]
[quote="lowca_makaronow"]Też jestem początkujący. Mam Marine Band firmy Hohner. Mieści się w Twoich funduszach i jest bardzo spoko. Miałem kiedyś tańszą, ale na marince nauka dużo szybciej mi idzie. Wyjściowa tonacja, od której się zaczyna to C.[/quote] Dzięki:)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
KamilM 

Wiek: 33
Posty: 115
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-07-19, 09:28    Odp: [Pytanie] Początki...

Skoro jak sam zauważyłeś każdy ma inną opinie to na pewno zostanie zaproponowany ci Special 20 do tego marine band może goldenke a ja zaproponował bym jeszcze blues session. Nic nowego nie odkryjemy. Nie istnieje jedna boska harmonijka.

Masz kilka tematów o harmonikach a w nich znajdziesz mnóstwo opinii ale co wazniejsze + i - tych modeli. A do tego często nagrania.