Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
karolpryba 

Wiek: 33
Posty: 2
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-05-06, 20:47    Karol Pryba - Oceńcie mnie ;)

Witajcie, mam na imię Karol, gram na harmonijce ustnej od 11 lat, jeżdżę po konkursach na których zostaje laureatem, grałem we Włoszech, Niemczech, oraz w Austrii na międzynarodowym festiwalu harmonijek, gdzie uzyskałem drugą ocenę JURY. W roku 2005 pokonałem wszystkie instrumenty (keyboardy, flety, skrzypce, gitary, pianina itp.) w konkursie uwaga talent, i uzyskałem tytuł "talent 2005".
Konkretnie chodzi mi o to, że osiągnięcia są ciekawe wliczając w to coroczny konkurs HAKAM obywający się w Kamieniu kolo Rzeszowa, w którym zostałem laureatem złotej dziesiątki w tym roku po raz jedenasty z rzędu.
Problem tkwi w tym, że nikt nie potrafi mnie dostrzec i tutaj się zwracam o pomoc do wszystkich, znalazłem stronę na której mógłbym zaistnieć.
bardzo zapraszam przynajmniej do obejrzenia.
Ludziom nie będącym w temacie harmonijka kojarzy się z zabawką, odpustem, tandetą, staram się już od długiego czasu obalać ten mit, i staram się rozpowszechniać ten piękny instrument.
Posłuchajcie mnie i oceńcie... postanowiłem zwrócić się z tym do was, ponieważ na forach wielotematycznych zostałem wyśmiany, że gram na harmonijce, wiec spróbuje tutaj. Pokażmy, że harmonijka to też coś wartościowego :)
Pamiętajcie, każde obejrzenie jest ważne. tu zamieszczam link i proszę was o pomoc.
tu link
mam nadzieje, że dobrze trafiłem jeśli chodzi o pomoc, od razu wam już podziękuje i liczę na wasze ocenytu link
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
kamilteau 


Wiek: 33
Posty: 1390
Otrzymał 76 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn/Offenburg
Wysłany: 2009-05-06, 20:55    Odp: Karol Pryba - Oceńcie mnie ;)

[color=blue]Przeniosłem temat w miejsce jego przeznaczenia. Pozdrawiam w słusznej sprawie :) [/color]
_________________