Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Adziu 

Wiek: 36
Posty: 5
Wysłany: 2009-01-30, 12:25    [Pytanie] PUCKER-jak to zrobić????????

jestem bardzo początkujący i chciałbym wreszcie skumać o co w tej technice chodzi?przeczytałem już wszystkie posty i nic ;/ może ktoś na świeżości poda mi na to jakąś receptę?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Over 


Wiek: 37
Posty: 191
Otrzymał 11 punkt(ów)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-01-30, 12:37    Odp: [Pytanie] PUCKER-jak to zrobić????????

Przeczytaj ten temat dokładnie:

http://www.harmoszka.com/...d-ust-vt546.htm

Poza tym, nie wiem z czym masz problem... Bo jeśli tylko z wydobywaniem czystych dźwięków, to.... No właśnie, trza ćwiczyć... A jeśli z układem ust, to naprawdę na tym forum było już tyle napisane...
Ostatnio zmieniony przez Over 2009-01-30, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Adziu 

Wiek: 36
Posty: 5
Wysłany: 2009-01-30, 12:38    Odp: [Pytanie] PUCKER-jak to zrobić????????

tzn...chodzi mi o to jak to wykonać nie łapiąc sąsiednich kanałów a mieć jednocześnie harmonijkę prawidłowo ułożoną w ustach... :]
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Over 


Wiek: 37
Posty: 191
Otrzymał 11 punkt(ów)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-01-30, 12:41    Odp: [Pytanie] PUCKER-jak to zrobić????????

http://www.harmoszka.com/...ighlight=pucker

To jeszcze co do prawidłowości :) A żeby łapać jeden kanał? Ćwiczyć aż wyjdzie... :) :P

I szczególnie przeczytaj cały ten drugi temat co Ci podesłałem. Naprawdę fajnie tam opisują metodę!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-01-30, 13:04    Odp: [Pytanie] PUCKER-jak to zrobić????????

[quote="Adziu"]tzn...chodzi mi o to jak to wykonać nie łapiąc sąsiednich kanałów a mieć jednocześnie harmonijkę prawidłowo ułożoną w ustach... :] [/quote]