Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Miki_2008 


Posty: 51
Wysłany: 2009-01-13, 20:56    Jak sobie radzicie ze stresem przed występem??

Mam pytanko, jak sobie radzicie ze stresem przed występem??? :) Macie jakieś sprawdzone sposoby? Jestem początkującym i nawet przed znajomymi jak gram to mam big stresa :D Na święta pograłem przed rodzinką, często się myliłem - ale myśle że takie coś jest dobre dla początkujących!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
shusty 


Wiek: 33
Posty: 436
Otrzymał 26 punkt(ów)
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-01-13, 23:57    Odp: Jak sobie radzicie ze stresem przed występem??

Wszystko zależy od indywidualnej osoby, też się zawsze wtedy więcej mylę, choć nie tak dużo, bo jak grywam sam sobie to też się mylę, ale na to nie zwracam uwagi. Ale fakt, że ma się wtedy większe problemy z dokładnością latania po kanałach, tchu szybciej brakuje no i się rozpraszamy, zamiast grać. Im się lepiej gra tym się mniej potem boisz że Ci nie wyjdzie, a w końcu wiesz, że nie jest źle i lejesz na stres. A co o występu przy większej ilości słuchaczy np. na scenie nie mam doświadczenia.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-01-14, 00:08    Odp: Jak sobie radzicie ze stresem przed występem??