Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
DROŻDŻU 


Posty: 31
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Rzeszów/Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-11-15, 15:03    Co dalej --> ??

Witam wszystkich
Gram teraz na harmonijce Silver Star w tonacji C opanowałem już zasady gry, czyste dźwięki itp.
Więc występuję z pytaniem co sobie kupić teraz czy może kupić Bluees Harpa czy Marine Band czy może coś innego .... ??
Jestem zafascynowany muzyką Ryska Riedela. Teraz mam harmonijkę w tonacji C ale on nie grał w tonacji C bo słyszę inne dźwięki . Proszę o pomoc jaką harmonijkę kupić i jaką tonacje żebym mógł być Podobny w brzmieniu do Ryśka czy może BlesHara C czy MArine Band A
JAKĄ HARMONIJKĘ LEPIEJ SŁYCHAĆ JAKA MA LEPSZE BRZMIENIE ??

2) pyt poza tematem co jest lepsze SS czy blues Band ?


Proszę o radę dziękuje

Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
kamilteau 


Wiek: 33
Posty: 1390
Otrzymał 76 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn/Offenburg
Wysłany: 2008-11-15, 16:30    Odp: Co dalej --> ??

Na te pytania już nie raz odpowiedziano. Poszukaj tematu o Riedlu w dziale "Harmonijkarze" (nawiasem mówiąc grał on też na harmonijce C), przejrzyj opinie użytkowników o sprzęcie. A pytanie "SS czy Blues Band?" pojawia się na tym forum z (za) dużą częstotliwością, aż dziwne, że umknęło to Twojej uwadze (jest temat przyklejony w dziale "Hohner") :] Zapraszam do lektury forum :)
_________________
"Don't start me talking, I'll tell everything I know..."
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
SanDiego 


Wiek: 27
Posty: 59
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Opole
Wysłany: 2008-11-15, 16:57    Odp: Co dalej --> ??

To samo co Kamil. Przejrzyj forum, opcja szukaj nie gryzie:P