Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
pitfol 

Posty: 0
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2008-11-03, 22:45    Koniec z tematami w stylu "harmonijka na początek"

Witam,

To mój pierwszy post, ale forum przeglądam już od dłuższego czasu. Pewnie każdy zauważył, że tematy w stylu "jaka harmonijka na początek" są regularnie klonowane i to bez względu ile razy temat był już wałkowany, dlatego mam taką propozycję:

Korzystając z możliwości forum opartego na php stworzyć ankietę, w której jednym kliknięciem można "oddać głos" na najlepszą harmonijkę dla początkującego.

Korzyści:
- od razu będzie widać te najczęściej polecane, bez grzebania na całym forum
- ilość nowo zakładanych w/w tematów znacznie się ukróci (mam nadzieję)
- prościej zagłosować kliknięciem niż po raz n-ty odpowiadać na to samo pytanie

Jako, że jestem początkujący, to fajnie byłoby gdyby ktoś bardziej obeznany w asortymencie stworzył listę sprzętu.

Co Wy na to?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Młynek 


Wiek: 55
Posty: 730
Otrzymał 68 punkt(ów)
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2008-11-04, 18:05    Odp: Koniec z tematami w stylu "harmonijka na początek"

Moim zdaniem pomysł rewelacyjny. Ja dostaje gęsiej skórki, jak widzę piedćdziesiąty post pt. Harmonijka na początek czy czterdziesty ósmy post "Co lepsze - SS czy BB"

Pozdrawiam

Wojtek

[ Dodano: 2008-11-04, 18:06 ]
Moim zdaniem pomysł rewelacyjny. Ja dostaje gęsiej skórki, jak widzę piedćdziesiąty post pt. Harmonijka na początek czy czterdziesty ósmy post "Co lepsze - SS czy BB"

Pozdrawiam

Wojtek
_________________
"Skoro uważacie, że blues jest łatwą muzyką, to dlaczego tak niewielu go dzisiaj gra?" - B.B. King
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Phantom_Blues 


Wiek: 42
Posty: 47
Otrzymał 6 punkt(ów)
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-04, 19:22    Odp: Koniec z tematami w stylu "harmonijka na początek"