Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor
Wiadomość
lightside 

Posty: 6
Skąd: Walawa
Wysłany: 2008-10-21, 14:55    Szukam tabów na Harmonijke o Tonacji A dur

Jestem początkujący . Czy macie jakies dobre tabulatury na harmonijke o tonacji A dur ?? pomozcie
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
bartek215 


Wiek: 35
Posty: 153
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2008-10-21, 16:04    Odp: Szukam tabów na Harmonijke o Tonacji A dur

Nie ma tabów na tonacje one po prostu są. No chyba że masz podkład to można to tak potraktować że takie i takie taby pasują w takiej i takiej tonacji... Ale jak pewnie większość kolegów z Harmoszki odradzam taby i popieram ćwiczenie własnej inwencji tworczej.
Pozdrawiam
_________________
A my siedzimy... Nic się nie dzieje...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Gogo 


Wiek: 44
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-21, 22:40    Odp: Szukam tabów na Harmonijke o Tonacji A dur

A ja polece strone http://www.harptabs.com/searchsong.php wybierzesz sobie tonacje A w opcjach i bedziesz miał taby do utworów w tej tonacji.

I jeszcze pytanie do pana Bartka.... powiedz mi ile osób, które oczywiście znasz nie korzystało na początek z tabów......???????

Wszytkie poradniki i podręczniki, które czytałem mówią że na początku korzystanie z tabów jest pomocne a nawet wskazane.....
Jeśli jesteś osobą o słuchu absolutnym to możesz sobie grać na początku bez tabów ale to tak jakbyś małemu dziecku dał dużego "górala" i kazał jechać, ale każdy z nas zaczynał od rowerku z malutkimi bocznymi kółeczkami...... :hah:
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
kamilteau 


Wiek: 33
Posty: 1390
Otrzymał 76 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn/Offenburg
Wysłany: 2008-10-21, 22:48    Odp: Szukam tabów na Harmonijke o Tonacji A dur

http://www.harmoszka.com/viewtopic.php?t=1283