Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
MatekKOL 


Wiek: 31
Posty: 5
Skąd: Opole
Wysłany: 2008-10-02, 19:51    Help!! :-)

Czołem :-) nazywam się Mateusz jestem początkujący....
Tydzień temu zakupiłem sobie Harmonijke Hohner Marine Band w tonacji C
Narazie jestem na poziomie " Wlazł kotek na płotek " i " Sto lat " ale próbuję cos trudniejszego grać....... tylko mam mały dylemat, wiem że nie powinienem zakładać nowego tematu bo pewnie było ich wiele już na tym forum, ale jesdnak postanowiłem go założyć....
A więc tak ogladałem ostatnio filmik Adama Gussowa na Youtube --------> http://pl.youtube.com/wat...feature=related
I próbowałem ćwiczyć to co on to pokazywał i to co ja wygrywam wychodzi całkiem inaczej niż to co on gra nie wiem może to też zależy od tonacji jego harmonijki.......... nie wiem.
Jakie macie propozycje treningu dla mnie? ;) będe wdzieczny ;) dzięki pozdrówka :)

Moze macie jakieś propozycje dla mnie co ćwiczyć jaki utwór albo coś? ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2008-10-02, 20:05    Odp: Help!! :-)

On gra na harmoszce w Bb, to może być problem odnośnie brzmienia.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
MatekKOL 


Wiek: 31
Posty: 5
Skąd: Opole
Wysłany: 2008-10-02, 20:06    Odp: Help!! :-)

Tak też myślałem że inna tonacja ;)
_________________
.......... a Harmonijka będzie grać wiecznie
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
shusty 


Wiek: 33
Posty: 436
Otrzymał 26 punkt(ów)
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2008-10-02, 20:44    Odp: Help!! :-)