Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
sugar 

Wiek: 36
Posty: 18
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: zakopane
Wysłany: 2008-08-24, 16:48    POMOCY!!! [problem] Marine Band

witam mam problem z Marine Band !!!!
gram na niej od niedawna ok 1 miesiąca (w ogóle gram tylko 1 miesiąc także jestem początkujący) po każdym graniu grzebień lekko się wybrzuszał tz drewienko wychodziło z za blach no i albo poranione usta albo przerwa aż wyparuje i wróci na swoje miejsce (chciałem go już kilka razy zaimpregnować ale nie moglem śrubek dostać :/ ) tym razem grzebień nie wrócił i jest troszkę odgięty ok 1 mm na zewnątrz poza tym 7 i 8 kanał troszeczkę bardzo sprzegaja:/ można z tym coś zrobić ??
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
petrolhead 


Wiek: 33
Posty: 184
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn i Warszawa
Wysłany: 2008-08-24, 19:20    Odp: POMOCY!!! [problem] Marine Band

Rozmontować, zostawić z dzień, dwa w stanie dezintegracji (żeby wilgoć ze środka się ulotniła), skoczyć do sklepu z narzędziami po śrubki (bo są na pewno, ewentualnie można zmontować całość na druciki średnicy gwoździa, nie na oryginalne części - wystarczy taki drucik zagiąć), zorganizować trochę wosku i złożyć harmonijkę po uprzednim zaimpregnowaniu. Powinno działać. Wyjściem dla leniwych jest kupienie Special 20 lub MBDx.

Cytat:
poza tym 7 i 8 kanał troszeczkę bardzo sprzegaja:/


Co przez to rozumiesz? Z własnego doświadczenia wiem, że w kanały 6,7,8 trzeba dmuchać precyzyjnie, bo inaczej mogą się łatwiej, niż to jest przy niższych dziurkach, odezwać sąsiednie. Domyślam się, że o to chodzi.
_________________
Mój Wóz jest bogiem, prędkość nałogiem, drifting zabawą, frajda podstawą
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
sugar 

Wiek: 36
Posty: 18
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: zakopane
Wysłany: 2008-08-24, 21:03    Odp: POMOCY!!! [problem] Marine Band