Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
maciej53 

Wiek: 29
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2008-05-14, 19:34    [Teoria] Co to są te pozycje?

A więc jak w temacie. O co w tym chodzi? Jak to uzyskać? bo chce grać różne zagrywki takie jak: znana w drugiej pozycji (2) (3) 4 (4) albo(też II pozycja): (4) 4 (3) (2). A mi nie wychodzi(jak na moim profilu jest napisane mam harpa o nazwie Hohner Traveller w tonacji C). Proszę o pomoc jestem bardzo początkującym(harpa mam od 2 tygodni gry uczę się od 3-4 dni ale tylko w I pozycji bez żadnych efektów).
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
kuba 


Wiek: 47
Posty: 555
Otrzymał 62 punkt(ów)
Skąd: kielce
Wysłany: 2008-05-14, 23:39    Odp: [Teoria] Co to są te pozycje?