Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
kocurro 

Wiek: 35
Posty: 4
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-05-08, 19:26    [Problem] Kanały 2 i 3

Witam,
Niecały rok temu kupiłam mojego Silvera i pograłam pare tygodni. Jako że po tym czasie zaczęłam się źle czuć i nie miałam siły żeby grać zaprzestałam zabawę z harmonijką.
Ostatnio jest coraz lepiej, więc wróciłam do gry. Jednak widzę że i z moją harmonijką nie jest najlepiej;
kanały 2 i 3 przy wciąganiu powietrza wydają przytłumione, fałszywe dźwięki, natomiast przy wdmuchiwaniu jest całkiem nieźle(choć nie idealnie)
Czy to wina tak długiej przerwy? Da się to jakoś naprawić? :(
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
norek_norek 

Wiek: 33
Posty: 14
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2008-05-08, 19:58    Odp: [Problem] Kanały 2 i 3

Mimo że też jestem początkujący to pozwolę sobie zabrać głos :)
Też miałem taki problem choć z (2) kanałem nadal się pojawia. Najprawdopodobniej jest to wina techniki, dobrze by było jakbyś obejrzała filmy Adama Gussova, które powinny wyjaśnić cała sprawę, a jeżeli problem dotyczy samej harmonijki to zwróć się do ekspertów, którzy się znają na tym.

Poniżej podaje link, który także dotyczy problemu z (2) kanałem:

http://www.harmoszka.com/viewtopic.php?t=29

http://www.harmoszka.com/viewtopic.php?t=744

Pozdrowienia i powodzenia :)

Coś mi się wydaję że ten temat powinien być w innym dziale typu "Pomoc" - oczywiście nie że się czepiam :P
_________________
Śpij aniele mój, może sen uchroni Cię przed moim złem...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2008-05-08, 20:16    Odp: [Problem] Kanały 2 i 3