Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
wawrzor 

Wiek: 40
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-03, 11:07    Marine Band Deluxe - zepsuty stroik ?

Witam

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem harpa Marine Band Deluxe (G). Gra się lekko i przyjemnie ale wydaje mi się że znalazłem jakiś feler.

Otóż dźwięki (2) i 3 brzmią tak samo :/ Przy wdechu na drugim najpierw dzwięk się robi taki płaczący i odrazu potem gra tak jak 3 na wydechu.

Dodatkowo 3 na wdechu też ciężko zagrać - najpierw taki płaczący i potem dobry.

Reszta kanałów gra nieporównywalnie gładko więc podejrzewam że jest coś nie tak ze stroikiem.

W celu rozeznania rozkręciłem harmoszkę i obejrzałem stroiki ale nic niepokojącego nie znalazłem. Wyglądały idealnie. Ułożenie (choć nie znam się jakoś za dobrze) też było oki. Nawet odkręciłem stroiki od korpusu żeby lekko nimi pomanewrować (gdzieś na forum przeczytałem że mogą nie być równo i czasami tak sie dzieje) ale po skręceniu dalej to samo.

Trochę mnie to irytuje, bo dałem za nią nie małą kase i gra fajnie, ale pozostaje dziwne uczucie że coś jednak jest nie tak.
Chętnie sam poprawię, jak tylko ktoś ma jakiś pomysł w jaki sposób.

Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
bartek215 


Wiek: 35
Posty: 153
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2008-04-03, 13:41    Odp: Marine Band Deluxe - zepsuty stroik ?

(2) i 3 grają tak samo:D:D:D:D uwaga ponieważ tak mają grać!! Takie jest ułożenie dźwięków na 10-cio kanałowym diatoniku.
A dziwny dźwięk to najprawdopodobniej wina techniki. Także spokojnie wszystko zapewne jest w jak najlepszym porządku. Miłego grania.
Pozdrawiam
_________________
A my siedzimy... Nic się nie dzieje...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
karzeł 

Wiek: 33
Posty: 94
Otrzymał 2 punkt(ów)
Skąd: Piła
Wysłany: 2008-04-03, 16:54    Odp: Marine Band Deluxe - zepsuty stroik ?