Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Kuba1984 


Wiek: 39
Posty: 5
Skąd: Tychy
Wysłany: 2008-02-19, 00:16    Druga harmonijka dla początkującego

Od jakichś czterech miesięcy uczę się grać. Jak do tej pory mam harmonijkę Bluesband Hohnera ale pomyślałem żeby zainwestować w coś lepszego. Zastanawiałem się nad Golden Melody ale nie chciałbym 'rzucać się z motyką na słońce' i wolałbym kupić coś z czym dam sobie radę, bo wciąż uważam się za raczej początkującego. Co myślicie?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Atydea 


Wiek: 37
Posty: 18
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-02-19, 10:37    Odp: Druga harmonijka dla początkującego

Witam dokładnie mam ten sam problem, również Blues Band obecnie posiadam i także jestem mocno początkująca,z tym że mi polecono jako drugą harmonijkę Special 20..No ale może niech się wypowiedzą fachowcy;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
gilva53 

Wiek: 71
Posty: 181
Otrzymał 8 punkt(ów)
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-19, 11:51    Odp: Druga harmonijka dla początkującego

Moim zdaniem Golden Melody i Special 20 to doskonałe modele dla początkujących. Ze wskazaniem na Special 20 (dla początkujących).
Pozdrawiam
_________________
"Nie ma rzeczy trudnych, są tylko niedostatecznie wyćwiczone" (Bartosz Łęczycki)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
bartek215 


Wiek: 35
Posty: 153
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2008-02-19, 13:21    Odp: Druga harmonijka dla początkującego

Special 20, Blues Harp...
Ta pierwsza jest najwygodniejsza ze wszystkich które znam... wręcz idealna dla początkującego...
_________________
A my siedzimy... Nic się nie dzieje...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
petrolhead 


Wiek: 33
Posty: 184
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn i Warszawa
Wysłany: 2008-02-19, 14:50    Odp: Druga harmonijka dla początkującego