Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
maciora 

Posty: 2
Skąd: UK/małopolskie
Wysłany: 2011-10-31, 12:48    Nowa harmonijka Marine Band Deluxe C

Witam! Jestem muzykiem z dużym stażem ale gitarowym. Ponieważ gram bluesa pomyślałem, że dodam do swojego arsenału fantastyczny instrument jakim jest harmonijka. Wygrzebałem z szafy jakiegoś starego silverstara w nadziei nauczenia się podstaw ale niestety nie wyszedł mi nigdy podciąg. Po "przewaleniu" internentu i skorzystania z fachowych porad postanowiłem kupić profesjonalną harmonijkę, bo jak się uczyć to na czymś dobrym. Ok mam ją, pierwszy kanał podciąg - jest! , za pierwszym razem, bez problemu no i tu skończę pochwały bo na dalszym NIE WYSZEDŁ MI ANI JEDEN. Może jestem początkujący ale bez przesady, żebym na jednym zrobił dziecinnie prosto a na żadnym innym W CALE np 4-tym. Nie chcę w niej "dłubać" ale też nie wiem czy zwracać do producenta, czy one tak mają i się rozegrają. Jestem już podłamany nie wiem co myśleć . Mam nadzieję, że temat w dobrym miejscu . Pomóżcie plz!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
towal 

Wiek: 33
Posty: 238
Otrzymał 13 punkt(ów)
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-10-31, 14:32    Odp: Nowa harmonijka Marine Band Deluxe C

przede wszystkim ćwiczyć. modzić różne układy języka, całego aparatu gębowego, aż do skutku. Najlepiej udać się na warsztaty harmonijkowe (np. do Bartka Łęczyckiego), gdzie w sposób fachowy dostaniesz porady co do bendingu. Każdy kanał ma troszkę inne ustawienie tego aparatu, każda tonacja też troszkę się różni. W każdym razie bez ćwiczeń nic samo nie wyjdzie.

Pozdrawiam, Piotrek.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
maciora 

Posty: 2
Skąd: UK/małopolskie
Wysłany: 2011-10-31, 15:42    Odp: Nowa harmonijka Marine Band Deluxe C