Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
crashero 

Wiek: 32
Posty: 38
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-12-07, 13:44    Mikrofon + wzmacniacz

Na wstepie jako nowy na forum sie przywitam. Siema.

Dalej chcialbym powiedziec ze jestem zielony jesli chodzi o sprzet naglosnieniowy (calkowicie zielony :P ).

Chcialbym zapytac czy mozliwe jest (i gdzie i za jaka cene) kupno sprzetu
-mikrofonu takiego jak ma facet na filmiku http://www.youtube.com/wa...feature=related
-wzmacniacza/glosnika/kolumny (nie znam sie na tym xD)

chodzi mi o to zeby uzyskac efekt podobny do tego goscia z filmiku.
Nie chce tego nagrywac na komputer ani zmieniac zadnymi programami. Chodzi o to zeby grac na przyklad na zywo dla kogos z takim dzwiekiem.

Prosze o pomoc. Chce sie dowiedziec czy mozliwe jest kupno takiego kompletu naglosnienia do 600 zl. Nie musi byc jakies super wyczesane. Wystarczy dla poczatkujacego.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.

EDIT:
tak sobie poczytalem i chce zapytac czy moze byc na przyklad zwykly mikrofon wokalowy? dynamiczny? a do tego kolumna szerokopasmowa? czy aktywna? czy moze monitor sceniczny?
czy taki mikrofon sie nadaje?
http://www.musicaudio.pl/...products_id/253
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2008-12-07, 22:38    Odp: Mikrofon + wzmacniacz