Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
anglers 

Posty: 3
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-16, 12:10    Kurs harmonijkowy - recenzja

Witam
Jest to mój pierwszy post a więc witam wszystkich serdecznie. Dzięki temu forum moje rozpoczęcie przygody z harmonijką stało się o wiele prostsze i łatwiejsze. Jestem początkujący i jak chyba każdy korzysta z dodatkowych materiałów . Ja chciałem dziś podzielić się recenzja na temat kursu harmonijkowego Sandy Weltmana - "Graj na harmonijce" Otóż uważam , że jest to rewelacyjna książka dla początkujących , średnio i mocno zaawansowanych w technice harmonijkowej . Przedtem studiowałem to forum, kurs Davida Wydry ( część dla początkujących) i nie mogłem nauczyć się prawidłowego wydobywania pojedyńczych dźwięków czy prawidłowej techniki oddychania ( choć w tym temacie ogromny ukłon dla kolegi Medium z tego forum) W książce opisane są również dodatkowe techniki rozpoczęcia gry w przypadku problemów np. z odpowiednim umieszczeniem harmonijki w ustach czy prawidłowe wydobycie dzwięków pojedyńczych. Jak dla początkującego rewelka . Nastepnie jest praktycznie cały czas trening z cennymi wskazówkami , zabawnymi historyjkami , schematami , rysunkami ułożenia ust itp. Wszystkie lekcje są w sposób praktyczny przedstawione na dołączonej płycie CD w plikach mp3. Co charakterystyczne startujemy od metody prawidłowego oddechu, układu ust , poznawanie dźwięków , gamy a następnie przystępujemy dopiero do najprostszych melodii. Następnie wolnymi kroczkami przechodzimy do coraz trudniejszych technik (bending, overbending )czy zagrywek , poprzez podstaw bluesa wszystko w sposób bardzo dokładny i łopatologiczny wyjaśnione. Sposób napisania książki jest bardzo luźny , czasami wręcz humorystyczny i człowiek nawet nie zorientuje się , że wie już bardzo duzo zarówno z kursu harmonijki jak również podstaw muzyki. Książka zawiera mnóstwo porad , ciek