Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor
Wiadomość
MrDave 


Wiek: 29
Posty: 57
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-02-12, 02:31    Kilka pytań - całkowicie nowy w temacie

Witam wszystkich! Jestem nowy na forum i całkowicie zielony jeśli chodzi o harmonijkę ustną. Niedawno "odkryłem" muzykę jaką jest blues, a co za tym idzie wspaniały instrument jakim jest harmonijka ustna! Od razu zakochałem się w jej brzmieniu i mam zamiar zostać najlepszy! Na razie jednak mam do was kilka pytań, choć pewnie odpowiadaliście na nie już wiele razy... Niestety jak mówiłem- jestem KOMPLETNIE zielony jeśli chodzi o harmonijkę ustną i ogólnie teorię muzyki. Na początek mam zamiar kupić sobie harmonijkę Suzuki Harpmaster A, lub Hohner special 20 (doradźcie mi którą wybrać). Czytałem dość dużo na forum, jednak nic z tego co przeczytałem nie zrozumiałem... Potrzebuje jasnego wyjaśnienia:

- jak zbudowana jest harmonijka,
- jakie wyróżniamy techniki,
- rodzaje harmonijek,
- jak wygląda akord na harmonijke,
- jak się uczyć grać,
- najważniejsze zagadnienia dotyczące harmonijek,
- jak czytać nuty na harmonijke (najlepiej dokładne wytłumaczenie, ponieważ kompletnie nie umiem czytać nut...;[)
- itd.. (tzn. Wszystko co pomoże mi zagłębić się w temat bluesa i harmonijkowego szaleństwa!).