Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
bishop 

Wiek: 45
Posty: 26
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-02-24, 11:03    jaki wzmacniacz na początek

witam siedzę w domu od kilku dni i zachodzę w głowę jaki kupić wzmacniacz. chodzi mi o coś do grania w domu, do ćwiczeń, ewentualnie do gry przy akompaniamencie gitary. jestem amatorem, który uczy się gry na harmonijce. myślałem o jakimś tranzystorze i tutaj pojawiają się Fender 15, Marshal 15, vox pathfinder . jestem zielony i całkowicie nie wiem co kupić. pomóżcie. kwota jaką chciałbym wydać na niego to od 300-500zł. no i co z tym reverbem, potrzebny w wzmacniaczu, czy lepiej kupić efekt np. behringer dr400. pomocy !!!!!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Pulatom 


Wiek: 34
Posty: 781
Otrzymał 72 punkt(ów)
Skąd: Czerwona Woda
Wysłany: 2013-02-24, 12:49    Odp: jaki wzmacniacz na początek

Nie lepiej za tą kwotę kupić małą lampkę (coś w stylu Fender Champ)?
Reverb to raczej taki "ubarwiacz" i do nauki nie jest konieczny, chociaż jak chcesz, to myślę że tanim i dobrym rozwiązaniem jest faktycznie kostka ;) .
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
bishop 

Wiek: 45
Posty: 26
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-02-24, 13:37    Odp: jaki wzmacniacz na początek

wiesz, no nie wiem właśnie. z tego co patrzę to lampy znacznie droższe. doczytałem się, że 5 wat w lampie spokojnie powinno mi wystarczyć, ale nie widzę nic takiego na allegro. nie mam pomysłu.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Pulatom 


Wiek: 34
Posty: 781
Otrzymał 72 punkt(ów)
Skąd: Czerwona Woda
Wysłany: 2013-02-24, 13:59    Odp: jaki wzmacniacz na początek

A jak powiem, że za 450zł możesz mieć wierną elektrycznie kopię (tylko na bardziej dostępnych lampach) Champa 5e1? :]
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
bishop 

Wiek: 45
Posty: 26
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Wałbrzych