Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor
Wiadomość
Kokosiczko 

Wiek: 30
Posty: 2
Wysłany: 2010-04-23, 15:55    jaka harmonijke wybrac ?

Witam. jestem kompletnym laikiem w tym temacie i dzisiaj wlasnie chcialbym pojechac kupic harmonijke, chyba silverstara bo w Lublinie nic innego ponizej 80 zl nie ma gdzie kupic a z allegro nie chce zamawiac. najbardziej obchodzi mnie jaka tonacje wybrac zeby w miare dobrze sie jje sluchalo i dobra na poczatek ?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
glazo

Wiek: 32
Posty: 51
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-04-23, 16:02    Odp: jaka harmonijke wybrac ?

Myślę że w sklepie Na księżycu na okopowej uda Ci się kupić do 80zł coś lepszego niż silver star. Zorientuj się. Tonacja C
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2010-04-23, 16:02    Odp: jaka harmonijke wybrac ?

Takie informacje na forum już są, nie dam linka - szukaj.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Kokosiczko 

Wiek: 30
Posty: 2
Wysłany: 2010-04-23, 16:06    Odp: jaka harmonijke wybrac ?

Ale mnie interesuja chyba nabardziej takie do 30 bo boje sie ze to slomiany zapal :p a jak mi sei spodoba to moze cos lepszego kupie, a co myslicie o hohner traveller ?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2010-04-23, 16:15    Odp: jaka harmonijke wybrac ?