Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Rocky


Posty: 4
Wysłany: 2009-10-31, 22:02    Jak grać na mojej harmonijce? :)

Mam harmonijke wyprodukowana w chinach za tanioche i szukałem czegosc co by ulatwilo gre i znalazlem takie cos [img]http://scorpionik.wrzuta.pl/sr/f/9tpMMMys4UL/rozmieszczenie_nut_na_harmonijce_c[/img]
Na przedstawionym schemacie harmonijka ma 10 wlotów a moja ma 16 i w dodatku podzielona na pół.
Moje pytania brzmia
A)Jak moge grac na tej harmonijce?
B)Czy ta harmonijka jest dobra jak na sam poczatek?
C)No i jak czyta sie tabulatory do tej harmonijki?
Jestem calkowicie zielony jezeli chodzi o harmoniki prosze o wyrozumialosc:D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2009-10-31, 22:04    Odp: Jak grać na mojej harmonijce? :)

Masz prawdopodobnie harmonijkę tremolo. Zobacz na forum materiały do harmonijek tremolo :)
Choć lepiej będzie jak kupisz sobie harmonijke 10-kanałową. Najprościej kupić w Lidlu za 10zł ale najlepiej kupić w sklepie muzycznym za około 60-70, no może góra 100 taką na początek. O tym jaką też w innych tematach :)
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-10-31, 22:06    Odp: Jak grać na mojej harmonijce? :)