Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
meditopgan 

Wiek: 60
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-20, 19:57    [Hohner] Comet C, G 2x40

Jestem nowy w temacie. Zaczęło się bardzo prozaicznie,wszedłem do sklepu i kupiłem harmoszkę która mi się spodobała jest to Hohner Comet C,G 2x40 .
Schody zaczęły się potem - bo nie wiem jak się za to zabrać. Potrzebowałem instrumentu na którym można pograć siedząc w samochodzie. Gitara na której grywam nie bardzo się nadaje,
padło więc na Harmonijkę. Model wybrałem jak rasowy muzyk ( bo była ładna ). Teraz dopiero
mam pasztet ! Nie wiem gdzie szukać tabulatur do tego instrumentu i jak rozpoznać gdzie na niej są które dżwięki ? (Miało być Tak ładnie - Telewizja, wywiady - a tu bohatera Prądem !)
Raaaaaatuuuuunkuuu !!!!!! Pomoooooccyyyyy
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aeroarte 


Posty: 663
Otrzymał 37 punkt(ów)
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2008-04-20, 20:33    Odp: [Hohner] Comet C, G 2x40

Miło mi powitać nowego klegę! To piękna harmonijka i wyglądem i brzmieniem .Mam taką ,grywam na niej . będziemy sie więc wspierać . Tymczasem zapraszam do posłuchania jak ja na niej gram. Nie jest to ,może rewelacja ,ale też ją dopiero poznaję .http://pl.youtube.com/user/aeroarte1 Szkoda ,że to wszystko nie w tym dziale ,ale może admin przeniesie.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
meditopgan 

Wiek: 60
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-20, 21:35    Odp: [Hohner] Comet C, G 2x40

Dzięki za przyjęcie ! Już mi lżej, bo myślałem że zostanę pominięty lub co gorsza zignorowany. Te strony są ciężkie do rozgryzienia, więc się gubię w obsłudze. Liczę na wyrozumiałość. PS. Widać że Bozia nie poskąpiła Ci talentów ! Widziałem prace - dobra robota !!! Hej !
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Dzemowicz

Posty: 2
Wysłany: 2010-07-27, 22:23    Odp: [Hohner] Comet C, G 2x40