Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy Mapa Google
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Scholastyk 

Wiek: 109
Posty: 4
Skąd: Dokąd ?
Wysłany: 2007-09-27, 12:22    [Harmonijkarz] Irek Dudek

Koleś budzi sporo kontrowersji, ale nie można zapominac, że umie całkiem fajnie obsługiwać harmonijkę.

Z kilku ostatnich Rawek najmilej wspominam nie te, gdzie on pokazuje jakieś swingowe bigbandy, i inne symfonik bluesy, tylko tę, na której wyszedł z gitarą akustyczną i harmonijką, siadł i zaśpiewał.

Fajne to było i chciałbym mieć to nagrane.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Radkiewicz 

Wiek: 29
Posty: 96
Otrzymał 2 punkt(ów)
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 2008-01-25, 12:49    Odp: [Harmonijkarz] Irek Dudek

Ostatnia Rawa była świetna a Irek Dudek choć spokojnie to jednak dał czadu :) stałem naprzeciw niego,pod samą sceną jak grał :D
_________________
Tylko Blues jest już ze mną
znajdzie mnie nawet w ciemno!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
beniamin82 


Wiek: 37
Posty: 59
Otrzymał 2 punkt(ów)
Skąd: Zielina (Krapkowice)
Wysłany: 2009-10-31, 08:31    Odp: [Harmonijkarz] Irek Dudek

A mnie się udało kupić płytę winylową Irek Dudek No1
Dużo na niej harmonijki i w stylu wymiatającym
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
karol.z 


Wiek: 34
Posty: 332
Otrzymał 20 punkt(ów)
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-24, 17:23    Odp: [Harmonijkarz] Irek Dudek

Lubię jego styl gry na harpie. Dobrze sobie radzi w wyższych tonacjach i świetnie gra pojedyńczymi dźwiękami.

[ Dodano: 2014-01-22, 12:17 ]
Hehe, kiedy pisałem powyższe słowa nie byłem jeszcze zbyt dobrze osłuchany a teraz już wiem, że na tym forum jest parę osób, które grają o niebo lepiej niż Irek. No ale mimo wszystko uważam, że jest coś ujmującego w jego grze, podobnie jak w grze np. Kyksa. Obaj grają minimalistycznie, nie są to jakieś rozbudowane improwizację ale jest feelng w tych zagrywkach.

Ostatnio wokół Dudka narobiło się wiele kontrowersji związanych z Rawą. Ale pomijając to to lubię jego muzykę. Płyta Dudek Bluesy jest bardzo fajna, polecam.
_________________
https://www.facebook.com/marcinandkarol
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
  
Odpowiedz do tematu