Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Yewsky 

Wiek: 24
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-22, 16:09    [Problem] Harmonijka problem.

Witam, posiadam całkiem nową harmonijkę Hohner blues harp ms c oraz problem. Problem wygląda tak, podczas wdechu na kanale 7 wydobywa sie nieco cichszy oraz zniekształcony dźwięk. Poniżej zamieściłem nagranie jednak bardziej jest to czuć w realu. Dźwięk wydaje się słabszy oraz czuć drgania jakby na blaszce(jestem nowy w harmonijce) było ziarenko piasku. Problem nastał sam, bez mojej ingerencji(oczywiście poza graniem) jakoś tydzień po zakupie. Próbowałem przepłukać, ale to nic nie daje. Dodatkowo przypominam sobie że w tym samym dniu w którym zakupiłem harmonijkę wystąpił podobny problem z kanałem 3 bądź 4 jednak on minął po paru dniach. Teraz od zakupu harmonijki mija pewnie 3 tydzień. Staram się nie grać na tym kanale, nawet nie ma zbyt większego sensu gdyż gra jak gra.
W czym leży problem, harmonijka jest po prostu rozstrojona? Jeśli tak to czy jestem w stanie własnoręcznie to naprawić, czy oddać do jakiegoś sklepu. Harmonijka posiada jeszcze gwarancję. Nie wiem czy jest to ważne ale posiadam jeszcze Silverstara.

https://youtu.be/-J3z0sxyKfg
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Yewsky 

Wiek: 24
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-10-22, 16:10    Odp: [Problem] Harmonijka problem.

W nagraniu zamieściłem zrzut z tunnera ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
IronBone

Posty: 210
Otrzymał 31 punkt(ów)
Wysłany: 2017-10-27, 12:03    Odp: [Problem] Harmonijka problem.

Sprawdź czy przy graniu "problematyczny stroik" nie udesza w brzeg kanału w którym się znajduje. Możę jednak wypowie się ktos kto np zajmuje się tuningiem harmonijek
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Hobbit 


Wiek: 32
Posty: 98
Otrzymał 9 punkt(ów)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-10-28, 12:52    Odp: [Problem] Harmonijka problem.