Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
hwedor

Posty: 7
Wysłany: 2011-11-25, 13:00    Harmonijka na której gra się lekko (dżwięki powstają przy możliwie małym strumieniu powietrza)

Witajcie!
Jestem nowicjuszem.

Czy możecie polecić harmonijkę, która do gry nie wymaga dużego wysiłku fizycznego, dźwięki wydobywają się przy możliwie małym strumieniu powietrza, na której gra się lekko?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
karol.z 


Wiek: 39
Posty: 331
Otrzymał 19 punkt(ów)
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-25, 13:50    Odp: Harmonijka na której gra się lekko (dżwięki powstają przy możliwie małym strumieniu powietrza)

Poczytaj opinie na forum. Opinie lekkich harmoszek mają np. Special 20 i Suzuki Harpmaster.
_________________
https://www.facebook.com/marcinandkarol
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2011-11-25, 14:02    Odp: Harmonijka na której gra się lekko (dżwięki powstają przy możliwie małym strumieniu powietrza)

Może inaczej: po co Ci ta wiedza.

Najlepsze są takie, które przechodzą tuning u zawodowych tunerów.

Cena tuningu może przewyższyć 100 USD i cena harmonijki do tuningu (zazwyczaj też niemała).

Fabrycznie tunigowane harmonijki (przykłady):
- Suzuki Fabulous
- B-Radical

Pozdrawiam

Medium
_________________
Są dwa piękna: piękno radości i piękno smutku. Wy ludzie Zachodu, wolicie pierwsze – my drugie. Bowiem piękno radości trwa nie dłużej niż lot motyla. A piękno smutku jest twardsze niż kamień.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
karol.z 


Wiek: 39
Posty: 331
Otrzymał 19 punkt(ów)
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-25, 14:14    Odp: Harmonijka na której gra się lekko (dżwięki powstają przy możliwie małym strumieniu powietrza)

Kolega pewnie miał na myśli harmoszkę ze średniej półki cenowej. :D
_________________
https://www.facebook.com/marcinandkarol