Autor |
|
|
Kuba1984
|
Wysłany: 2008-02-19, 00:16 Druga harmonijka dla początkującego
|
|
|
Od jakichś czterech miesięcy uczę się grać. Jak do tej pory mam harmonijkę Bluesband Hohnera ale pomyślałem żeby zainwestować w coś lepszego. Zastanawiałem się nad Golden Melody ale nie chciałbym 'rzucać się z motyką na słońce' i wolałbym kupić coś z czym dam sobie radę, bo wciąż uważam się za raczej początkującego. Co myślicie? |
|
|
|
|
|
Atydea
|
Wysłany: 2008-02-19, 10:37 Odp: Druga harmonijka dla początkującego
|
|
|
Witam dokładnie mam ten sam problem, również Blues Band obecnie posiadam i także jestem mocno początkująca,z tym że mi polecono jako drugą harmonijkę Special 20..No ale może niech się wypowiedzą fachowcy;) |
|
|
|
|
gilva53
|
Wysłany: 2008-02-19, 11:51 Odp: Druga harmonijka dla początkującego
|
|
|
Moim zdaniem Golden Melody i Special 20 to doskonałe modele dla początkujących. Ze wskazaniem na Special 20 (dla początkujących).
Pozdrawiam |
_________________ "Nie ma rzeczy trudnych, są tylko niedostatecznie wyćwiczone" (Bartosz Łęczycki) |
|
|
|
|
bartek215
Wiek: 35 Posty: 153 Otrzymał 3 punkt(ów) Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: 2008-02-19, 13:21 Odp: Druga harmonijka dla początkującego
|
|
|
Special 20, Blues Harp...
Ta pierwsza jest najwygodniejsza ze wszystkich które znam... wręcz idealna dla początkującego... |
_________________ A my siedzimy... Nic się nie dzieje... |
|
|
|
|
petrolhead
Wiek: 34 Posty: 184 Otrzymał 12 punkt(ów) Skąd: Olsztyn i Warszawa
|
Wysłany: 2008-02-19, 14:50 Odp: Druga harmonijka dla początkującego
|
|
|
Ja też granie zaczynałem od Blues Banda, a potem nabyłem Blues Harpa. I tą harmonijkę mogę śmiało polecić. Ostatnio jednak drogą kupna wszedłem w posiadanie Seydela Blues Solista i muszę przyznać, że wydaje mi się lepsza od Blues Harpa. Cena praktycznie ta sama, nawet na korzyść Seydela. |
_________________ Mój Wóz jest bogiem, prędkość nałogiem, drifting zabawą, frajda podstawą |
|
|
|
|
#Maciekdraheim