Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Chainsaw 

Wiek: 114
Posty: 405
Otrzymał 10 punkt(ów)
Skąd: a Szczypior to wie
Wysłany: 2009-11-01, 21:32    Odp: [Ciekawostka] Nietypowe miejsce/okoliczności gry na harmoszce

Latem na "moście na Godową" z Przemkiem :D pamietasz [b]Przemek[/b]??
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Wlang 


Wiek: 26
Posty: 11
Skąd: z Ziemi
Wysłany: 2009-11-03, 18:58    Odp: [Ciekawostka] Nietypowe miejsce/okoliczności gry na harmoszce

ja sobie może w autokarze na wycieczce jutro pogram... :harp: :mad: :mad: :mad:
_________________
Wszyscy grają na gitarze, a ja wam pokaże, że harmonijkarze, grają w dobrej wiarze.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
ma-rucha 

Wiek: 44
Posty: 132
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-01-24, 13:04    Odp: [Ciekawostka] Nietypowe miejsce/okoliczności gry na harmoszce

Plac budowy, gdzie pracuję jako ochroniarz; pora oczywiście nocna. Harmonijka tremolo,repertuar szantowy. Coś mi mówi że jeszcze nie raz tam zagram :)
_________________
Nie ma że się nie da!!!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Kotlet 


Wiek: 27
Posty: 27
Skąd: Łańcut k. Rzeszowa
Wysłany: 2011-03-26, 13:38    Odp: [Ciekawostka] Nietypowe miejsce/okoliczności gry na harmoszce

Dworzec PKS
droga do szkoły
droga ze szkoły
I NAJWAŻNIEJSZE TAM GDZIE DOBRE TOWARZYSTWO
_________________
Trojden Niech Blues Będzie z Tobą!

Blues jest Bogiem
Granie nałogiem
Czysty Dźwięk to podstawa
A Podciąg to zabawa
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
ambak 


Wiek: 29
Posty: 39
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-03-26, 13:57    Odp: [Ciekawostka] Nietypowe miejsce/okoliczności gry na harmoszce

W bunkrze, czyli po przeróbkach obecnej szatni w moim LO, oraz na jezdni.
_________________
"Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w walkach życia codziennego." - Masutatsu Oyama - twórca Karate Kyokushin