Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
never 

Posty: 4
Wysłany: 2017-02-27, 22:50    Special 20 Progressive

Witam,
Jako że to mój 1 post to słowo wstępu - jestem zupełnie początkujący i będę się próbował uczyć. Po latach wracam do tego pomysłu - mimo że jestem niemuzykalny (i już niemłody) to zawsze mi się podobało brzmienie harmoszki i mam ciąg w tym kierunku. Mam nadzieję opanować parę podstawowych "chwytów" :)
Ale do sedna - chcę kupić pierwszy instrument i tu moje pytanie: czym się różni special 20 serii progressive od zwykłej i którą wybrać? Jeśli macie sprawdzony sklep to też chętnie zajrzę.
Pozdrawiam.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
alien97pl 

Wiek: 26
Posty: 24
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-03-01, 14:25    Odp: Special 20 Progressive

Cześć.Progressive od zwykłej różni się tylko opakowaniem i tym,że dostajesz płytę do nauki(moim zdaniem zbędne.Osobiści od hornera polecę suzuki.Dlatego,że hohner ma stroiki z brązu a suzuki z fosforobrązy-bardziej wytrzymałe.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
never 

Posty: 4
Wysłany: 2017-03-01, 15:16    Odp: Special 20 Progressive

Dzięki za odpowiedź. Zamówiłem już Harpmastera. Mam nadzieję że czegoś się nauczę.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2017-03-01, 16:42    Odp: Special 20 Progressive

Nie spotkałem się jeszcze z płytką do nauki w pudełku z progressive a sprzedaję te harmonijki, więc nie wiem skąd ta informacja :)
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
alien97pl 

Wiek: 26
Posty: 24
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-03-02, 17:44    Odp: Special 20 Progressive

Taką informację na forum dostałem :D .Harpmaster świetny wybór łatwo się na niej gra
Dodaj punkt autorowi tego posta