Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Domi944 

Wiek: 29
Posty: 7
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-06-16, 11:49    Jaką harmonijkę wybrać do grania rock'a i coś w stylu grunge?

Jako, ze jestem tutaj nowa Witam wszystkich! ;)
Gram już ponad rok na hohner silver star 20 A różne gatunki, kawałki. Teraz chciałabym się ukierunkować na rock i grunge. Blues to nie dla mnie, a wiem, że na harmonijce można zagrać wszystko. I moje pytanko brzmi (jako, że nie znam się na specyfikacji sprzętu co do gatunków) jaką wybrać harmonijkę? Cenowo to niestety tylko do 100zł. Także liczę na waszą pomoc i wszelkie sugestie :)
_________________
"Jes­teśmy z te­go sa­mego ma­teriału co nasze sny." Shakespeare
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
MacieJJ 

Posty: 162
Otrzymał 20 punkt(ów)
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-16, 12:25    Odp: Jaką harmonijkę wybrać do grania rock'a i coś w stylu grunge?

Moim zdaniem pomiędzy poszczególnymi harmonijkami nie ma takich różnic brzmieniowych jak np. w przypadku gitar, aby można było mówić że jakiś model jest dobry do danej muzyki. Różnice w brzmieniu oczywiście są, ale to raczej kwestia preferencji niż pasowania do konkretnego stylu muzyki. Ten model który jest opisywany jako "dobry" w kontekście bluesa ten będzie też dobry do rocka i każdej innej muzyki. Grunt, aby harmonijka była szczelna i wygodna w graniu.

Odnośnie konkretnych modeli - odsyłam do wielu tamatów na tym forum.

Jeżeli masz już jakąś wiedzę muzyczną i zcięcie do samodzielnej nauki to możesz poszukać alternatywnych strojeń. Harmonijki takie są jednak trudniej dostępne i raczej nie zmieścisz się w 100 zł.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aansaa 


Wiek: 32
Posty: 800
Otrzymał 31 punkt(ów)
Wysłany: 2014-08-05, 20:55    Odp: Jaką harmonijkę wybrać do grania rock'a i coś w stylu grunge?