Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
anglers 

Posty: 3
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-03-18, 21:15    Whisky - wstęp

Witam
Opanowałem utwór Dżemu - Whisky z tabulatur i chce go ulepszyć. Byłby to mój debiut jeśli chodzi o granie ze słuchu. Jestem początkujący i nie umiem jeszcze podciągów a chciałbym zagrać sam wstęp jak na poniższym filmie :

http://www.youtube.com/wa...S7zQ2JU&index=1

Mam pytanie : czy zagrywka w 11 sekundzie jest podciągiem? Szukam tego dźwięku i niestety nic nie wychodzi :gram to tak:

56
55(34*)..??( tu własnie pytanie z tematu)
445(4) i dalej juz jak w tabach z Whisky : 566(6) 65

Jeśli to podciąg ma ktoś pomysł jak to zagrać bez niego ?
A może jest lepsza interpretacja ? Ewentualnie propozycja jak to zagrać? Z góry dzięki za podpowiedź

* - wydech na dwóch kanałach 3 i 4
Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Pancho 


Wiek: 39
Posty: 101
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Tychy / Belvedere
Wysłany: 2014-03-19, 09:16    Odp: Whisky - wstęp

Jeżeli chcesz zagrać wstęp jak na powyższym filmiku, to raczej zapomnij o tabach typu 56 55 (34*). W opisie filmu zawarte jest kilka ważnych informacji, w tym link do strony, gdzie można znaleźć tabulatury do Whisky. Fakt, że nie potrafisz podciągów trochę komplikuje sprawę, ale i bez nich można wydusić coś na wzór powyższego wstępu. Spróbuj zagrać coś takiego:
(3) (4)
3 (3) (3)
(123) 123 (123) <- to jest wdech, wydech i wdech jednocześnie na kanałach 1, 2 i 3
(1) 2 (2) (3) (2) 2 i dalej taby do Whisky ale grane w drugiej pozycji, które są rozpisane na stronce w wyżej wspomnianym linku. Osobiście radzę Ci, żebyś poświęcił czas na naukę podciągów. Granie na harmoszce nabiera wówczas nowego, lepszego wymiaru. Mam nadzieję, że choć trochę Ci pomogłem :D
Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
anglers
anglers 

Posty: 3
Skąd: Śląsk