Autor |
|
|
karol.z
|
Wysłany: 2013-06-29, 08:10 VII Letnie warsztaty bluesowe 21-24 sierpnia 2013 r.
|
|
|
Poniżej więcej info. Zajęcia w klasie naszego instrumentu prowadzi Bart Łęczycki. Kto się wybiera? Ja już wpłaciłem pieniążki i z niecierpliwością czekam na te dni .
http://domchemika.pl/fest...aty-artystyczne |
|
|
|
|
|
Rogalski.Arek
|
Wysłany: 2013-06-29, 19:16 Odp: VII Letnie warsztaty bluesowe 21-24 sierpnia 2013 r.
|
|
|
Ja też chcę jechać ale mam problem z transportem... jakby ktoś śmigał przez Kielce w stronę Puław to proszę rączkę do góry bo mam do zabrania trochę sprzętu grającego. Będę wdzięczny za pomoc.
Dajcie znać na emila albo GG lub na cokolwiek innego. Senkju
Pozdro |
_________________ Moja strona foto niezwiązana z harmonijką |
|
|
|
|
Magic_Mike
Wiek: 33 Posty: 55 Otrzymał 5 punkt(ów) Skąd: Rzeszów/Tarnów
|
Wysłany: 2013-06-30, 15:19 Odp: VII Letnie warsztaty bluesowe 21-24 sierpnia 2013 r.
|
|
|
Ja się zastanawiam nad tymi warsztatami. Gram od kilku miesięcy (ostatnio z małą przerwą przez sesje) i chciałbym się dowiedzieć czy wyjazd do Puław byłby dobrą opcją? Czy może lepiej żebym sam jeszcze trochę pograł i ewentualnie później wybrał się na jakieś warsztaty bo teraz za bardzo bym odstawał od grupy i dużo bym nie wyniósł z lekcji?
Jestem na etapie, że czasami próbuje już coś poimprowizować, lecz nie zawsze wychodzi tak jak powinno. ;p Wiem, że robię dużo błędów natomiast takie podstawy jak wydobycie czystego dźwięku, podciągi itd opanowałem już dawno.
Liczę na Waszą pomoc. |
|
|
|
|
Rogalski.Arek
|
Wysłany: 2013-06-30, 15:28 Odp: VII Letnie warsztaty bluesowe 21-24 sierpnia 2013 r.
|
|
|
Ja uważam że warto jechać, co innego ćwiczyć w domu a zupełnie inaczej człowiek zachowuje się w grupie i na scenie, nie wspominając o oczywiście o profesjonalnym podejściu prowadzącego zajęcia.
Ogólnie trzeba być
Pozdro |
|
|
|
|
Magic_Mike
|
Wysłany: 2013-06-30, 17:11 Odp: VII Letnie warsztaty bluesowe 21-24 sierpnia 2013 r.
|
|
|