Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy Mapa Google
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-03, 20:10    Warszawa - Śródmieście

Siema może ktoś chcę się spotkać w śródmieściu i okolice np. wola,żoliborz,centrum
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 24
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2011-05-03, 23:01    Odp: Warszawa - Śródmieście

Ja sie tam moge spotkac, jestem gitarzystą i harmonijkarzem (a raczej osoba grającą na tych instrumentach). Tylko ze jest pewien problem - nie mam gitary, ktorej nie trzeba podpiac pod wzmaka :D wiec fajnie by bylo jakbys mial jakas gitarke akustyczna na spotkanie do wspolnego grania (jesli o to chodzi).
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-04, 15:40    Odp: Warszawa - Śródmieście

chodzi mi o to że można razem pograć na harpach
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 24
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2011-05-04, 23:05    Odp: Warszawa - Śródmieście

Wiesz, ja tam wolę grać na harpie z gitarą, albo innym instrumentwem spełnajacym podobną funkcję, jednakże możemy sporobować i tak.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-05, 15:33    Odp: Warszawa - Śródmieście

to kiedy i gdzie
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 24
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 13:21    Odp: Warszawa - Śródmieście

Raczej na wakacje, teraz nie mam czasu.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-06, 14:59    Odp: Warszawa - Śródmieście

spoko, ja wyjeżdżam od 9 do 16 lipca
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 24
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 16:18    Odp: Warszawa - Śródmieście

Patrzac na to co odwaliłes w temacie "najgorszy bład początkujących" zaczynam miec watpliowsci czy aby napewno tego chce xD
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-06, 16:36    Odp: Warszawa - Śródmieście

czułem że tak bedzie
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 24
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 17:12    Odp: Warszawa - Śródmieście

Jak bedziesz pisał na forum posty majace sens to zyskasz szacunek i kazdy bedzie chciał z toba grac :P Teraz sam wiesz jaka jest sytułacja :D

Sa jeszcze jacys chetni aby pogarac w tych okolicach??
Ostatnio zmieniony przez Gladias 2011-05-06, 17:13, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-06, 17:12    Odp: Warszawa - Śródmieście

ok.będę pamiątał. Ja mogę kolegę załatwić
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Chainsaw 

Wiek: 110
Posty: 405
Otrzymał 10 punkt(ów)
Skąd: a Szczypior to wie
Wysłany: 2011-05-15, 10:20    Odp: Warszawa - Śródmieście

Patryxek napisał/a:
ok.będę pamiątał. Ja mogę kolegę załatwić
w pierdlu bedziesz miał sporo czasu na nauke gry na harmonijce :D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
#Medium
Patryxek 

Wiek: 23
Posty: 73
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: wawa
Wysłany: 2011-05-15, 13:21    Odp: Warszawa - Śródmieście

haha
_________________
Mam na sprzedaż Blues Session C. Informacje na PW
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
mr.Michalos 


Wiek: 23
Posty: 626
Otrzymał 17 punkt(ów)
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-05-15, 15:15    Odp: Warszawa - Śródmieście

Do księgi ! ;D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#minigunmen 


Wiek: 33
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2011-05-16, 17:18    Odp: Warszawa - Śródmieście

Patryxek napisał/a:
Ja mogę kolegę załatwić


Ja to inaczej zrozumiałem. "żeby życie miało smaczek(...)"

Miłego grania chłopaczki. Tylko żeby Was nikt kamerą nie nagrał. Wiecie, prawa autorskie. W ostateczności 10zł za kopię.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
*Bart Łęczycki 


Posty: 600
Otrzymał 76 punkt(ów)
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-22, 23:10    Odp: Warszawa - Śródmieście

Gdyby ktoś z Wawy czy okolic chciał się pouczyc to zapraszam:
http://forum.harmoszka.co...2511-vt7148.htm

Pozdrowienia.
_________________
www.bleczycki.com
bleczycki@gmail.com
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Teoss 

Wiek: 30
Posty: 0
Wysłany: 2014-11-04, 16:46    Odp: Warszawa - Śródmieście

Bardzo chętnie pograłbym z kimś z Wawy na harpunach, wrzucam coś ze swojego SC- planuje dodawać więcej. Dawajcie znac na 661 814 510

https://soundcloud.com/t-teos
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
  
Odpowiedz do tematu