Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy Mapa Google
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Adamd87 

Wiek: 32
Posty: 57
Wysłany: 2011-04-16, 12:35    Sweet home chicago

Witam!
Dawno mnie tu nie bylo, zaniedbalem harpa okrutnie, ale znow ostatnio powrocilem ;)
Chcialem zamiescic moja wersje sweet home chicago. Taby w necie mnie wkurzaly to wymyslilem swoje... ;) . Gram na special 20 C
http://w357.wrzuta.pl/aud...et_home_chicago
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Młynek 


Wiek: 50
Posty: 730
Otrzymał 68 punkt(ów)
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2011-04-16, 13:16    Odp: Sweet home chicago

Hmmm... Nie gniewaj się, ale jakbyś nie podał tytułu, w życiu bym nie wiedział, co to za utwór... Niewiele ma to wspólnego z jakąkolwiek melodią. "Własna wersja?" Raczej zbiór przypadkowo zagranych dźwięków, sekwencja kilku z nich trochę przypomina riedlowski wstęp do "Whisky" 8/ . I na tym kończy się podobieństwo do czegokolwiek znanego...

Może warto jednak trochę poćwiczyć zanim się coś umieści w necie... Bardzo dobrze, że się nagrywasz, przyda się jako ocena postępów, ale może niekoniecznie trzeba to od razu upubliczniać...
_________________
"Skoro uważacie, że blues jest łatwą muzyką, to dlaczego tak niewielu go dzisiaj gra?" - B.B. King
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Adamd87 

Wiek: 32
Posty: 57
Wysłany: 2011-04-16, 14:04    Odp: Sweet home chicago

Gniewac sie na pewno nie mam zamiaru ;)
Faktycznie to z zalozenia mialo byc sweet home chicago, nie mniej jednak ucze sie dopiero ,mam braki, i w zasadzie byl to moj pierwszy utworek bez tabow w 10-15 min.
Krytykujcie ile wlezie:) mam dystans do siebie, i bardziej mnie to tylko zmotywuje ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#minigunmen 


Wiek: 32
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2011-04-16, 14:55    Odp: Sweet home chicago

Ja bym to oceniał raczej w kontekście postępu, niestety nie ma starszych nagrań. Chopok zrobił postęp niezły. Przydałyby mu się dalsze sugestie dotyczące budownia improwizacji moim zdaniem. Napiszcie też swoje, ja pisałem indywidualnie.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Młynek 


Wiek: 50
Posty: 730
Otrzymał 68 punkt(ów)
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2011-04-16, 14:58    Odp: Sweet home chicago

Jak na razie mam jedną, jedyną sugestię: słuchać, słuchać i jeszcze raz słuchać. Wtedy harmonia zapada w pamięć. Bardziej precyzyjnych wskaówek w tej chwili nie umiem dać, bo jak dla mnie, zbyt wczesny etap.
_________________
"Skoro uważacie, że blues jest łatwą muzyką, to dlaczego tak niewielu go dzisiaj gra?" - B.B. King
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Adamd87 

Wiek: 32
Posty: 57
Wysłany: 2011-04-16, 15:16    Odp: Sweet home chicago

ok Panowie, zapomnijmy lepiej, ze to sweet home chicago mialo byc ;)
Mialem strasznie duza przerwe w harmonijce, a wczesniej gralem strasznie slabiutko, teraz postep faktycznie idzie (dzieki Minigunmen ;) ) i moze po prostu zrobie z tego improwizacje z podobna koncepcja. Wlasnie od jakiegos czasu zaczynam sluchac porzadnego bluesa, i mysle ze daje to wiele ;) .
Dwa razy odlozylem harmonijke. Trzeciego razu nie bedzie ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Młynek 


Wiek: 50
Posty: 730
Otrzymał 68 punkt(ów)
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2011-04-16, 15:31    Odp: Sweet home chicago

Nigdy nie mów nigdy ;) Ja odłożyłem harmonijkę na 13 lat... Wróciłem do niej 3,5 roku temu. I choć nie twierdzę, że nigdy jej nie odłożę (tyle o sobie wiemy, na ile nas sprawdzono), to obecnie nie wyobrażam sobie bez niej życia. Adam87, wybacz, jeśli byłem zbyt surowy. Ostatnią rzeczą, jakiej bym chciał, to Cię zniechęcać. Zalecam jedynie, aby krytycznie podchodzić do własnych dokonań i zastanowić się, czy rzyczywiście warto upublicznić, czy to już ten czas...
_________________
"Skoro uważacie, że blues jest łatwą muzyką, to dlaczego tak niewielu go dzisiaj gra?" - B.B. King
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Adamd87 

Wiek: 32
Posty: 57
Wysłany: 2011-04-16, 22:57    Odp: Sweet home chicago

Młynek spokojnie, nie zniechecisz mnie :) Jestem z tych co to nie poddaje sie opini publicznej w ten sposob. Jedyne co mozesz taka opinia zrobic, to mnie zmotywowac do dalszej pracy ;) . Faktycznie "nigdy nie mow nigdy" ale bede sie staral, zeby bylo tak, jak napisalem. Podchodze do swoich dokonan bardzo krytycznie, nie wielu wie jak bardzo, ale upubliczniania nie mam za cos, co robi sie po osiagnieciu jakiegos tam poziomu, tylko wlasnie zeby ktos ewentualnie mnie zjechal i wskazal bledy ;) Wlasnie o to chodzi :) Zbyt surowy? nie. Jestes taki jaki masz byc, bo taka jest Twoja osobowosc. Ktos mnie pochwali, ktos mnie zjedzie, ktos pokaze bledy, czy plusy, i wlasnie dokladnie po to zamieszczam nagrania na forum, gdzie ludzie nie zamieszczaja tylko rewelacyjnych solowek, ale i daja prosbe o pytanie, czy to co robia to podciag. Mam nadzieje ze rozumiecie moja idee ;)
Pozdrawiam, i dzieki za kazda odp na to nagranie ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
  
Odpowiedz do tematu