Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Rotaflor

Posty: 76
Otrzymał 2 punkt(ów)
Wysłany: 2010-12-11, 15:23    Killer mud

czesc, pragnol bym was zachęcic do grania w gre o nazwie "Killer mud" http://www.killer.mud.pl/ gra nie ma grafiki, ale to jest w niej najlepsze. To wasza wyobraznia nadaje jej wyglad i kreuje ten swiat, klimat w grze jest na wysokim poziomie, swietnie zaprojektowana i przejrzysta. Jest jak ksiazka, tyle ze tutaj nasz bohater robi to co my mu karzemy. W killer mudzie caly interface <prompt> (czyli hp/mp/mv/xp*/sr/gold/) jest ladnie rozlozony oraz wszystkie opisy idealnie sa wpasowane tak zeby uzytkownik czytajac nie nudzil sie czy nie denerwowal sie, wszystko jest tak rozlozone zeby nie sprawialo nęki. Teraz opisze wszystko prosto:
Zakladamy postac - tutaj nie musze nic wiecej dodawac oprocz tego, ze rasa czlowiek ma wszystkie szkoly magi :(zauroczenie/iluzja itp.) a np: polelf ma 4 szkoly, wiec trzeba sprawdzac :) .

Wchodzimy do gry na poczatku zda sie wpisac Config pol - zmienia opcje na polskie
aby zaczac gre piszemy start a potem miasto w ktorym chcem zaczac gre Arras/Carrlak/Forteca
Na poczatek proponuje arras bo jest to latwe do zapamietania i charakterystyczne miasto.

Pojawiamy sie w kraczmie, Jezeli jestesmy magiem wypadalo by przejsc sie do Akademi magi A wiec tak robimy:

Otwieramy drzwi na zachod i idziemy za/s/s/za/p/wyj
teraz wyszlismy z karczmy znajdujemy sie na miescie idziemy na Polnoc (pol)/p) az dojdziemy do fontanny (srodek aras)
teraz kierujemy sie na wschod x 4 i bedzie kierunek akademia otwieramy ja i wchodzimy do niej po czym kierujemy sie do gory. Akademia ma proste rozmieszczenie na wschod i zachod sa komnaty nauczycieli a na polnoc droga dalej , komnat jest 8.
Aby nauczyc sie czaru piszemy Ucz po czym wyskakuje nam lista czarow do nauczenia
a potem pisze ucz nazwe czaru, po wpisaniu pisze czy nauczylismy sie danego czaru.
Chodzimy wschod i zachod (do komnat) po nauczeniu posuwamy sie na polnoc i tak az zaliczymy 8 komnat. Po czym wychodzimy na poludnie korytarzem z akademi.

Teraz udajemy sie na zachod do fontanny i tam zapamietujemy czary Piszac zak (zaklecia) i wyskakuje nam jakie zaklecia umiemy, wtedy pisze zap (zapamietaj) i nazwe czaru, w killerze nie ma many, sa ptk pamieci tzn : Na 1 lvlu mozemy zapamietac 2 czary i po kazdy rzuceniu ich musimy odpaczac gdzies gdzie jest swiatlo aby nasz czarodziej je znow zapamietal i mogl rzucac, dzieki temu uzywamy zakleci rozwaznie (co poziom dostajemy ptk zap) czasami nie dostajemy (w przypadku kleryka na 1 lvlu 3 zapamietania a na 2 jedno zap a na 3 chyba 0). aby odpoczac piszemy odpocznij.

A wiec zapamietalismy czary wstajemy i udajemy sie od fontanny na polnoc (po drodze mozemy wejsc do sali treningowej i nauczyc sie umiejetnosci wladania bronia). Ruszamy na polnoc gdzie bedzie kierunek <Park>. otwieramy park i wchodzimy, idziemy 2 x zachod i polnoc (tutaj znajduje sie druid straznik parku ale nie radze go atakowac przed 8-10 poziomem). Idziemy na polnoc i teraz juz kierujemy sie wedlug wlasnej woli zabijajac, golebie/wiewiorki/dziecioly/slowiki/widzow/ na wyzszym poziomie (4-5) przechodniow i sarny :) mozna wparku expic do 8 lvl spokojnie a nawet wiecej :) .


Gratuluje ;) .


Opisalem tutaj maga poniewaz jest najtrudniejsza klasa w razie czegos mozna pytac mnie chetnie udziele rady, lub pomoge oraz pisac na forum killer muda, duzo osob cieplo przywita i pomoze nowym gracza poniewaz gra mimo iz jest swietna, nie szczyci sie duza iloscia graczy. Zapraszam do gry :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
  
Odpowiedz do tematu