Autor |
|
|
mr.Michalos
Wiek: 26 Posty: 626 Otrzymał 17 punkt(ów) Skąd: Polska
|
Wysłany: 2010-10-26, 19:27 Ulubione filmy
|
|
|
Jakie są wasze ulubione filmy/seriale?
Moje to: ,,Kostka Przeznaczenia", seria o Indiana Jonesie(czwarta część jest zdecydowanie najsłabsza) , ,,Gwiezdne Wojny", ,,Władce Pierścieni"(choć książka jeszcze lepsza), ,,Bullit"(pościg w ciemno zielonym Mustangiem 390 wymiata ), ,,Dunkes of Hazzard" (serial był niesamowity, film mógł mu co najwyżej skarpetki lizać ), ,,Shrek"(głównie jedynka), ,,Znikający punkt", ,,Włoska robota"(mam na myśli wersję z 69), ,,Dzień świra", ,,American Pie", ,,Alternatywy 4", ,,Miś", ,,Top Gear: Ekstremalna wyprawa przez USA", ,,Jaś Fasola", ,,Johny Inglish", ,,Rio Bravo", ,,Siedmiu wspaniałych", ,,Pewnego razu na Dzikim Zachodzie", ,,Dobry, Zły, Brzydki" Wszystkie te filmy serdecznie polecam. Wymieniajmy się ulubionymi tytułami . |
|
|
|
|
|
PawelBDS
Wiek: 38 Posty: 131 Otrzymał 3 punkt(ów) Skąd: Kraków/Szczecin
|
Wysłany: 2010-10-26, 19:35 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Dla mnie film kultowy TO TRYLOGIA MATRIXA i Animatrix po zakupieniu Matrix Ultima nie odchodziłem od telewizora przez prawie 72 godziny do tego byłem na premierze każdej z części na kilku maratonach filmowych z Matrixem itp.....
"Skazani na Shawshank"- Piękna historia
"Symetria"- Polski Dramat pokazujący jak "resocjalizuje" polskie więziennictwo
"Lessy"- Do tego filmu (książki z resztą też) zawsze siadam z paczką chusteczek (tylko nie mówcie nikomu )
I....... "Miś" - czyli kultowa polska komedia :d |
_________________ Kobieta jest jak harmonijka nieźle mruczy jak potrafisz ją dmuchnąć |
|
|
|
|
Maccarash
Wiek: 29 Posty: 29 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 2010-10-26, 19:44 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Hmm ...
Przede wszystkim już wymieniona "Symetria" i "Matrix".
Od siebie dodam : "Dr. House" , " The Rocky Horror Picture Show" , " Latający Cyrk Monthy Pythona" i "Zielona Mila"
Oczywiście jest tego więcej ale to akurat mi przyszło do głowy |
|
|
|
|
mr.Michalos
Wiek: 26 Posty: 626 Otrzymał 17 punkt(ów) Skąd: Polska
|
Wysłany: 2010-10-26, 20:08 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Jeszcze ,,Eryk Wiking", ,,Terminator", ,,Latający Cyrk Monthy Paythona", ,,Do dzieła Kowboju"(też ich produkcja), ,,Matrix"(zwłaszcza jedynka) i inne. Nie sposób wszystkiego wymienić . |
|
|
|
|
Chainsaw
Wiek: 114 Posty: 405 Otrzymał 10 punkt(ów) Skąd: a Szczypior to wie
|
Wysłany: 2010-10-26, 21:37 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
a pornuchy wymieniac mozna? |
|
|
|
|
Przemek
Posty: 80 Otrzymał 4 punkt(ów) Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2010-10-26, 22:17 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Z seriali to tylko dr. House, w sumie to jedyny serial który mnie zainteresował:)
A co do filmów to uważam że najlepszym filmem jaki kiedykolwiek widziałem jest "Za wszelką cenę".
Oprócz tego dodam takie filmy jak: Iluzjonista, Władca pierścieni, Lista Schindlera, Pianista, Gladiator, Skazany na Bluesa, Szósty zmysł, Byliśmy żołnierzami, Cadillac Records, Katyń. |
_________________ Charytatywna wyszukiwarka
Charytatywne klikanie
Zbyszek pomocnik
Wspieraj naukę
|
|
|
|
|
mr.Michalos
Wiek: 26 Posty: 626 Otrzymał 17 punkt(ów) Skąd: Polska
|
Wysłany: 2010-10-27, 09:42 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Mi się tam ,,Katyń" średnio podobał... Parę momentów jest po prostu źle zrobinych i ma się wrażenie, że Wajda siedział z puszką pewnego napoju i nie bardzo go interesowało, to co jest na planie. Zakończenie z kulami w łeb też nie jest najlepsze. Mam wrażenie, że ten film nauczył Polaków głównie nienawiści do Rosjan. Jak ktoś chciał się o tym wydarzeniu dowiedzieć, to może poszukać w lepszych źródłach. Ale film oglądalny (zwłaszcza ze względu na świetnych aktorów). |
Ostatnio zmieniony przez mr.Michalos 2010-11-01, 12:25, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Przemek
Posty: 80 Otrzymał 4 punkt(ów) Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2010-10-27, 22:34 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
[quote="mr.cymbał"]Zakończenie z kulami w łeb też nie jest najlepsze.[/quote]
A jakie ma być? Ten film ma dawać do myślenia a nie ubierać historię w kolejny "ciepły sweterek".
[quote="mr.cymbał"]Jak ktoś chciał się o tym wydarzeniu dowiedzieć, to może poszukać w lepszych źródłach.[/quote]
Właśnie jak ktoś chciał... ale najpierw musiał się o tym w ogóle dowiedzieć. Film miał zwrócić uwagę świata na zbrodnię i kłamstwa które wmawiano ludziom przez tyle lat bo przecież to co się stało w Katyniu nie było powszechnie znane.
[quote="mr.cymbał"]Mam wrażenie, że ten film nauczył Polaków głównie nienawiści do Rosjan.[/quote]
Nienawiści to chyba tylko do oprawców i władz rosyjskich za ukrywanie tego faktu. Zwykli Rosjanie niczemu nie zawinili a mimo to patrzymy na nich przez pryzmat działań ich rządu... A przypuszczam ze znaczna część obywateli Rosji dopiero po tym filmie poznała prawdę albo w ogóle dowiedziała się o tej zbrodni. |
_________________ Charytatywna wyszukiwarka
Charytatywne klikanie
Zbyszek pomocnik
Wspieraj naukę
|
|
|
|
|
Harry
Wiek: 32 Posty: 984 Otrzymał 40 punkt(ów) Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-10-27, 22:57 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Umówmy się - Katyń to jedna z najsłabszych polskich produkcji. Film się ciężko ogląda, nie dlatego, że traktuje o sprawach trudnych ale dlatego, że jest zwyczajnie nudny i bez pomysłu. Nie chodzi o wodotryski, ale o jakiś pomysł realizacji. A w tym filmie go brak.
Moja Lista to"
Miasto zaginionych dzieci (Le cite des enfants perdu), Kontrolerzy, Babel, Infiltracja, Crossroads, Uczeń Merlina, Władca Pierścieni, Filmy na podstawie opowiadań Pratchetta (Wiedźmikołaj, Kolor Magii, Piekło Pocztowe), Piraci z Karaibów, 12 Małp, Piękny Umysł, Monthy Python i Święty Graal, Żywot Briana i pewnie jeszcze by się znalazło |
_________________
|
|
|
|
|
Zamieszkaly
Wiek: 32 Posty: 698 Otrzymał 86 punkt(ów) Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-10-28, 09:34 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Mój nr jeden to zdecydowanie "Cotton Club". Najlepszy film muzyczny, jaki widziałem i szczerze polecam.
Filmy Kieślowskiego: "Krótki Film o Zabijaniu", "Krótki film o Miłości" itd.
Produkcje Tarantino wszystkie bez wyjątku:)
Komedie Machulskiego też wszystkie;)
No i taka mniej znana produkcja polska: "Jestem" Doroty Kędzierzawskiej- bardzo dobry dramat.
I wiele innych... |
_________________ https://www.facebook.com/brodatedzwieki
https://www.youtube.com/c/brodatedzwieki |
|
|
|
|
mr.Michalos
Wiek: 26 Posty: 626 Otrzymał 17 punkt(ów) Skąd: Polska
|
Wysłany: 2010-10-28, 11:03 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
[b]Przemek[/b], z tym zakończeniem dlatego się czepiam, bo wielu ludzi(niekoniecznie inteligentnych) mogło to tak odebrać... Sam do Rosjan nic nie mam tylko do władz radzieckich. Nie wszyscy są osobami myślącymi racjonalnie...
A co sadzicie o filmie ,,Avatar"? Ja byłem na trójwymiarowej wersji w Kinopleksie i nie żałuje. Choć pewnie w 2D dużo traci. |
|
|
|
|
Przemek
Posty: 80 Otrzymał 4 punkt(ów) Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2010-10-28, 15:44 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
[quote="mr.cymbał"][b]Przemek[/b], z tym zakończeniem dlatego się czepiam, bo wielu ludzi(niekoniecznie inteligentnych) mogło to tak odebrać...[/quote]
Przy takim szumie medialnym wokół tego filmu z powodów historycznych własna interpretacja ludzi jest co najmniej nie na miejscu.
Może skończmy ten offtop |
_________________ Charytatywna wyszukiwarka
Charytatywne klikanie
Zbyszek pomocnik
Wspieraj naukę
|
|
|
|
|
mr.Michalos
Wiek: 26 Posty: 626 Otrzymał 17 punkt(ów) Skąd: Polska
|
Wysłany: 2010-10-28, 16:02 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Racja Przemek, trza skończyć kolejną ,,gupiom" polityczną dyskusję. Proszę w.sz.p. Admina o usunięcie paru postów. Źle wytłumaczyłem to co miałem na myśli.
Już tak mam, że na żywo o byle pierdole wygłoszę w miarę sensowny monolog. A na komputerze myślę godzinami i nic mi nie przychodzi do pustego łba. W końcu napiszę coś co jest po prostu idiotyczne... Wniosek? Na przyszłość będę uważniej pisał posty, i rozważał je pod różnymi kątami, by wszyscy widzieli w nich tą samą logiczną wypowiedź.
[ Dodano: 2010-10-28, 19:37 ]
Ustawiam swój post nr.3 na wygaśnięcie. Po jutrze już go nie będzie
[ Dodano: 2010-10-29, 11:49 ]
Sorry, że powróe do tego cholernego offtopu . Ja ten film oglądałem na premierze w kinie i nie wiem jak teraz by się go oglądało. Z tym zakończeniem to mi się niepodobało to, że aż tak drastycznie było to przedstawione... Z drogiej strony zgadzała się to z prawdą historyczną . Z tym sposobem odebrania przez co niektórych, to miałem przykład z życia wzięty. Gdy wychodziłem z sali kinowej słyszałem niecenzuralne komentarze w stylu: ,,pier... Ruskie". Na pewno niebyli to ludzie kulturalni, ale sam wiesz, różni są ludzie. Możliwe, że gdybym obejzał film zaraz po tragedii w Smoleńsku inaczej patrzyłbym na tę produkcję.
Z seriali swego czasu bardzo lubiłem Miecz Prawdy.
[ Dodano: 2010-11-01, 12:26 ]
Wyłączam jednak wygaśnięcie, bo bez tego postu dyskusja byłaby nie jasna...
[ Dodano: 2011-03-03, 15:41 ]
Żeby było jasne z Przemkiem, się dogadaliśmy i wszystko jest ok |
|
|
|
|
Przemek
Posty: 80 Otrzymał 4 punkt(ów) Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2011-03-23, 18:16 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
mr.cymbał napisał/a: | Żeby było jasne z Przemkiem, się dogadaliśmy i wszystko jest ok |
mr.cymbał napisał/a: | Z seriali swego czasu bardzo lubiłem Miecz Prawdy. |
Też lubiłem oglądać. Całkiem przyjemny serial
Ostatnio oglądałem Ojca chrzestnego i jestem pod dużym wrażeniem. Bardzo dobry film. |
_________________ Charytatywna wyszukiwarka
Charytatywne klikanie
Zbyszek pomocnik
Wspieraj naukę
|
|
|
|
|
Leafman
Wiek: 26 Posty: 145 Otrzymał 6 punkt(ów)
|
Wysłany: 2011-03-23, 18:41 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Zdecydowanie pierwsza część Matrixa. Fabuła wymiata. Jeszcze nigdy nie widziałem filmu z taką fabułą. Cała reszta to wisienka na torcie.
Drugie miejsce to Dzień Świra. No co tu dużo mówić. "Wypierdalaj pan z tą harmoszką"
Trzecie miejsce "Pirates Of Carribean". Ktoś może powiedzieć, że film jest debilny, ale mnie się podobał. Zwłaszcza Johny Depp zagrał tą rolę mistrzowsko.
A pozostałe miejsca to większość filmów, które zostały już wymienione ;] |
|
|
|
|
qaz123
Wiek: 31 Posty: 18 Otrzymał 1 punkt(ów) Skąd: łańcut
|
Wysłany: 2011-04-05, 19:30 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Chłopaki nie płaczą
mogę oglądać w nieskończoność |
|
|
|
|
KUKUSIEK
Wiek: 64 Posty: 94 Otrzymał 8 punkt(ów) Skąd: Goczałkowice Zdrój
|
Wysłany: 2011-04-06, 07:06 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
WITAM !
Nóż w wodzie
reżyseria: Roman Polański
scenariusz:Roman Polański, Jerzy Skolimowski
premiera: 9 marca 1962
gatunek: Dramat, Psychologiczny
Jeżeli ktoś lubi filmy na których trzeba użyć szarych komórek to bardzo polecam ! !
Pozdrawiam KUKUSIEK |
_________________ Od brzmienia harmonijki piękniejsza jest tylko cisza.
|
|
|
|
|
Indianer
Wiek: 27 Posty: 68 Otrzymał 2 punkt(ów) Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-05-31, 14:06 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
No moimi ulubionymi Filmami są:
- Indiana Jones - wszystkie częśći książki jeszcze lepsze. ( Tak są książki.)
- Jaś Fasola- Ten bohater mnie zawsze rozwala, mogę serial oglądać w nieskończoność. Zawsze znajdzie wyjście z sytuacji.
- Jaja w Tropikach- Po prostu kilku genialnych aktorów w jednym filmie z wielką dawką Czarnego Humoru i nie tylko.
- Skazany na Bluesa- Opowiada Historię sławnego Muzyka, nie trzeba wyjaśniać.
- Tenacious D- Grają tak zajebiście że mogę ich słuchać cały czas. Nie wiem jak na to wpadli. Dobry jest też serial.
- Pirates of Carraiben- Poprostu lubię czasy piratów i marynarzy.
- Johny English- Film który jest parodią wszystkich cześci 007. Genialny Agent.
- Głupi i Głupszy- Są tak głupi że aż śmieszni.
- Prawdziwe Męstwo- Czytałem książke i zamierzam oglądnąć film. Najlepszy western.
No i to chyba tyle. Polecam obejrzeć te filmy. Pozdrawiam. |
_________________ ,, Nie mów mi że czegoś nie mogę zrobić"
,, Nie myl przypadku z przeznaczeniem" |
|
|
|
|
Tramp24
Posty: 135 Otrzymał 8 punkt(ów)
|
Wysłany: 2011-05-31, 14:42 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Rónież czytałem kilkanaście tytułów których bohaterem był Indiana Jones
A z filmów to lubie:
- wyżej wymienionego (wszystkie części, ale "królestwo kryształowej czaszki" jak dla mnie najsłabsze.)
- tak samo jak kolega wyżej - Piraci z Karaibów (byłem na premierze najnowszej części "Na nieznanych wodach")
- spaghetti westerny,
- "Wilcze echa" stary film tzw.bieszczadzki western,
- wszelkiego rodzaju dobre komedie,
- science-fiction np. "Dejavu"
- oraz dobre filmy sensacyjne np. "Tożsamość Burna",
- i filmy akcji z Jackie Chanem |
|
|
|
|
Pulatom
Wiek: 34 Posty: 781 Otrzymał 72 punkt(ów) Skąd: Czerwona Woda
|
Wysłany: 2011-05-31, 19:11 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Ostatnio wciągnęło mnie stare kino, z Chaplinem na czele (City Lights rządzi, a z poważniejszych Limelight i Monsieur Verdoux ). Jak tak oglądam te ponad pół wieczne produkcje, to uderza mnie jak każdy z nich miał jakieś głębsze przesłanie. Bardzo często potrafią poruszyć widza, niezależnie od gatunku. No i klimacik, kino nieme, film noir i te sprawy . Ze współcześniejszych większość produkcji z Louisem de Funesem, oraz nieśmiertelny Mr. Bean |
_________________
|
|
|
|
|
Indianer
Wiek: 27 Posty: 68 Otrzymał 2 punkt(ów) Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-06-01, 18:55 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Tak samo jak Pulatom, cenię sobie stare filmy, a szczególnie westerny. |
_________________ ,, Nie mów mi że czegoś nie mogę zrobić"
,, Nie myl przypadku z przeznaczeniem" |
|
|
|
|
aansaa
Wiek: 32 Posty: 800 Otrzymał 31 punkt(ów)
|
Wysłany: 2011-06-22, 12:30 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Yellow Submarine: The Movie
Jesli mogę podać serial: Różowe Lata '70. |
|
|
|
|
Rolf
Wiek: 34 Posty: 424 Otrzymał 17 punkt(ów) Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2011-06-23, 13:45 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Into the Wild! Z muzyką Eddiego Veddera.
W ogóle lubię filmy, które mają dobrą muzykę i w których jest klimat (tworzony m. in. przez tą muzykę ). Lubię też Rush (muzyka Claptona) i Easy Rider (może mało akcji w filmie, ale klimat nieziemski, dużo motocykli, hipisiarstwa i starego rocka )
W ogóle, w filmach chyba najbardziej cenię ten tzw. klimat. Uwielbiam kino Tarantino, Pulp Fiction czy Kill Billl przykładowo . Lubię również "Cztery Pokoje", "Kawę i papierosy".
Z nowszych produkcji - ostatnio bardzo poruszył mnie film Shutter Island. Naprawdę genialny!
Najważniejsze zostawiłem na koniec - KOCHAM THE SIMPSONS! )) Każdy odcinek widziałem, a niektóre po 3-4 razy ;-) Film też jest niezły. |
|
|
|
|
Over
Wiek: 37 Posty: 191 Otrzymał 11 punkt(ów) Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-06-26, 11:25 Odp: Ulubione filmy
|
|
|
Rolf napisał/a: | Into the Wild! |
Polecam najpierw książkę przeczytać W porównaniu z nią, film wydaje się strasznie płytką adaptacją... |
|
|
|
|