Autor |
|
 |
Troll 
|
Wysłany: 2007-07-24, 20:08 [PROBLEM] rozpisywanie tabów z nut
|
|
|
Witam!
Od całkiem niedawna zacząłem "grać" na harmonijce. Jest to pierwszy mój pierwszy instrument i ogólnie rzecz biorąc jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o muzykę. I tu rodzi się moje prośba: czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak rozpisać nuty na taby? Nie znalazłem w na ten temat informacji w sieci (albo jestem ślepy) i myślę że takie coś przydałoby się nie tylko mi ale również innym "zielonym"
P.S. Wiem że są strony z masą rozpisanych piosenek ale nie ma tam bliskich sercu polskich piosenek a jak są to w śladowej ilości
P.P.S. Jeżeli napisałem w złym dziale proszę o przeniesienie tematu. Jestem jeszcze nowy i proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam |
|
 |
|
|
 |
Sieja1234 

|
Wysłany: 2007-07-24, 20:18 Odp: [PROBLEM] rozpisywanie tabów z nut
|
|
|
No to tak. Musisz najpierw znaleźć nuty do piosenki, którą chcesz rozpisać. Nuty muszą/powinny być najlepiej na pianino albo keyboard. Następnie musisz wziąć skalę nut w porównaniu do kanałów na harpie, którą masz w załączniku i po problemie |
|
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 punkt(ów): Troll |
 |
Troll 
|
Wysłany: 2007-07-24, 21:09 Odp: [PROBLEM] rozpisywanie tabów z nut
|
|
|
Dziękować. Niech Bozia w dzieciach wynagrodzi |
|
 |
|
 |
Sieja1234 

|
Wysłany: 2007-07-24, 21:40 Odp: [PROBLEM] rozpisywanie tabów z nut
|
|
|
A niech się spełni oby za parę lat |
|
 |
kasiaeliza 
|
Wysłany: 2009-05-10, 15:45 Odp: [PROBLEM] rozpisywanie tabów z nut
|
|
|
próbowałam rozpisać piosenkę Beatlesów z tej rozpiski i ogonek blady z tego wyszedł
nuty do panów z Liverpoolu mam chyba wszystkie, ale jak przerabiam na taby to kompletnie nie brzmi. Nie wiem - powinnam pomijać krótsze dźwięki, czy co? |
|
 |
|
 |
kamilteau 

Wiek: 34 Posty: 1390 Otrzymał 76 punkt(ów) Skąd: Olsztyn/Offenburg
|
Wysłany: 2009-05-10, 15:59 Odp: [PROBLEM] rozpisywanie tabów z nut
|
|
|