Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
art633

Posty: 3
Wysłany: 2009-09-02, 08:59    Harmonijka diatoniczna o poszerzonej skali?

Witam, jestem nowy na forum i dopiero zaczynam moja przygode z harmonijką. Z tego co sie orientuję na forum dominują raczej porady dla harmonijek 10 kanałowych, a ja wybierając swój instrument nastawiłem się na minimalna cenę, ponieważ jeszcze nie wiem czy granie na harmonijce napewno mnie "weźmie". Moim zakupem była taka harmonijka:

http://www.allegro.pl/ite...wys_4_90zl.html

Rozumiem ze jest to harmonijka tremolo, z dwoma rzędami po 8 otworów? Czy ma ktoś jakies użyteczne dla początkującego linki do obsługi takiej harmonijki? :) Chciałbym nie robić żadnych błędów początkujących, gram na gitarze od okolo 8 lat i niestety poczatki nie nalezały do udanych i mam bardzo wiele złych nawyków z tamtego okresu, chciałbym uniknąć takich błędów początkującego harmonijkarza.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Pulatom 


Wiek: 34
Posty: 781
Otrzymał 72 punkt(ów)
Skąd: Czerwona Woda
Wysłany: 2009-09-02, 09:33    Odp: Harmonijka diatoniczna o poszerzonej skali?

Obadaj [b]ten artykuł[/b], co prawda skupiłem się w nim na 40 kanałówkach, ale wystarczy że wiesz od jakiego dźwięku zaczyna się skala tego Walthera.
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2009-09-02, 09:46    Odp: Harmonijka diatoniczna o poszerzonej skali?